Doe mij er maar één...

Lomito

En ik mag nu eindelijk "Aufwachen aus dem deep sleep modus"... al heb ik me toch 3 keer heerlijk omgedraaid tijdens dat slaapje: in Groningen, Zandvoort en Zolder. :lol:

De Es is inderdaad een stuk verfijnder, de ST5 is gewoon bruut and I love it.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lomito schreef: 10 jul 2018, 10:52 de ST5 is gewoon bruut
Dan had je net zo goed een X-speed kunnen kopen ;p
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Martin

Nee, zal niet gebeuren FreddyH, want op de X speed zit geen Supernova M99 pro koplamp. :lol:
Een absolute eis voor Lomito voor een nieuwe speed pedelec.
Geweldig nieuws Lomito dat je ST5 gearriveerd is. :ay
Windmee
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2018, 08:13

Veel plezier met de ST5! Ik ben nog nooit zo blij geweest met de fiets van iemand anders, want dit betekent dat jouw Es nu binnenkort bij ons staat :bp:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22827
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Hahahahaha!

Welkom op ons forum Windmee. En gefeliciteerd met je mooie Es!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Lomito schreef: 07 jul 2018, 11:21 Wat is dat stuur toch mooi... vanaf volgende week kan ik daar elke dag naar kijken. :mrgreen: :mrgreen:
:ay :ay vind ik ook :ba :ba
kan mijne toch niet afhalen want in buitenland nog..... :bu: :bu:
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Lomito

@Windmee: Ik heb ook blij voor jou Marijn, de dealer zal zorgen dat jouw fiets tiptop in orde is bij aflevering. Wat een plezier heb ik van die fiets gehad, ik hoop dat jij net zoveel plezier mag beleven van de Es.

@Paul: Mijn meisjes zitten nu op Curaçao en normaal gesproken zou ik met ze meegegaan zijn maar ik zit hier met een bult werk dat ik me dat pleziertje even niet kan permitteren. Voordeel is wel dat ik nu de ST5 gelijk in ontvangst kan nemen.
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Geniet ervan Chris, maakt je gemis wat makkelijker hoop ik ?!!!!!!!!
De mijne is er vanmiddag/morgen en ook vrijdag ophalen als ik er terug bent....kom ik binnenkort jou kant op met de 5 :az
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Lomito schreef: 10 jul 2018, 13:07 @Paul: Mijn meisjes zitten nu op Curaçao en normaal gesproken zou ik met ze meegegaan zijn maar ik zit hier met een bult werk dat ik me dat pleziertje even niet kan permitteren. Voordeel is wel dat ik nu de ST5 gelijk in ontvangst kan nemen.
Ja ja, bult werk... gewoon een excuus om niet mee te hoeven. Als je kan kiezen tussen een reisje naar Curaçao of een ritje op de ST5 kies jij voor de ST5. Stromerverslaving.... :D
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Of vliegangst :ai
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie