Doe mij er maar één...

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Screenshot_20180601-171958.png
Screenshot_20180601-171958.png (1.05 MiB) 2659 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Carport Chris?
Ben ik ook mee bezig! Geinig. En ik wacht niet eens op n ST5.
Moet constructie berekeningen laten doen voor de vergunning. Auw. Net alsof je een huis bouwt
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
macfiets
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 104
Lid geworden op: 04 dec 2017, 13:21
Locatie: Brasschaat, Vlaanderen

Slecht nieuws van de dealer voor wie wacht op een ST5. In tegenstelling tot de eerdere berichten dat er op de ST5 geen vertraging zou zitten, blijkt dat toch te zijn. In Zwitserland kunnen ze leveren, maar voor de EU zijn er problemen.
De eerste ST5-en zouden pas in juli, misschien pas augustus geleverd worden. Dit geldt voor diegene die reeds besteld zijn. Wie nu besteld, kan al ST5 rijden in november! :bb

Zelfs als ze eerder zouden geleverd worden, kan je ze niet inschrijven. In België zijn we nog in een gedoog jaar en kan je zonder nummerplaat rijden, maar toch.
:dwarf: :bc :bb
Wachten dus maar weer.
Stromer rijder sinds 6 juni 2016.
ST7 XL Dark Platinum
Riese Muller Load 75 High Speed Bakfiets
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Oei, en dat terwijl Stromer op Instagram (zie foto hierboven) dus gewoon doorgaat alsof er niets aan de hand is: "Bald werden die ersten ST5 ausgeliefert."

Ik ben benieuwd of alle mensen die de ST5 al langer in bestelling hebben staan iets soortgelijks van hun dealer te horen gaan krijgen, want eerder is al gebleken dat de ene dealer soms wel geleverd krijgt, en de andere niet. Of dit alleen afhankelijk is van het moment waarop de dealer bij Stromer heeft besteld of ook nog van andere factoren, dat is mij volstrekt onduidelijk.

Ik adviseer daarom iedereen die wacht op de ST5 om maar eens te gaan horen bij de dealer.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Oef niet leuk :bh: Ik vind lang wachten altijd erg moeilijk.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik zou inmiddels helemaal gek worden als ik een ST5 in bestelling zou hebben.

Ik heb er twee keer op gereden, waarvan één keer over Circuit Zandvoort en de ST5 is veel meer dan zomaar weer een verbeterde versie van zijn voorgangers. Met zijn rijgedrag is de ST5 echt een compleet andere Stromer (zij het met een x aantal ons wel bekende Stromer kenmerken).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
greg
Pro
Pro
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 mei 2018, 21:41

Ik kreeg ook net hetzelfde bericht toen de dealer mij opbelde. Juli worden pas de eerste 50 geleverd, er zouden er 500 moeten geleverd worden aan een tempo van 50/week. Wat ze hopen op te krikken naar 150/week...
Het was te denken dat ze ook bij de 5 vertraging gingen hebben 😔
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Stromeur schreef: 01 jun 2018, 18:25 Ik zou inmiddels helemaal gek worden als ik een ST5 in bestelling zou hebben.
Gelukkig hoef ik niet meer gek te worden; wat je al bent kun je niet meer worden :lol: :av

Zal morgen ff de dealer gaan plagen (en mijn masochistische Trekjes eens wat ruimte geven?)
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

macfiets schreef: 01 jun 2018, 17:54 Slecht nieuws van de dealer voor wie wacht op een ST5. In tegenstelling tot de eerdere berichten dat er op de ST5 geen vertraging zou zitten, blijkt dat toch te zijn. In Zwitserland kunnen ze leveren, maar voor de EU zijn er problemen.
De eerste ST5-en zouden pas in juli, misschien pas augustus geleverd worden. Dit geldt voor diegene die reeds besteld zijn. Wie nu besteld, kan al ST5 rijden in november! :bb

Zelfs als ze eerder zouden geleverd worden, kan je ze niet inschrijven. In België zijn we nog in een gedoog jaar en kan je zonder nummerplaat rijden, maar toch.
:dwarf: :bc :bb
Wachten dus maar weer.
Ik heb gehoord dat er ondertussen al 750 ST5 besteld zijn. En de productiecapaciteit gaat er voor zorgen dat ze niet allemaal snel geleverd gaan worden.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Lomito

Wachten duurt laaang, laaang, laaang, wat duurt dat wachten laaang...
Welnee!
Wachten duurt kort, kort, kort, het wachten duurt heel kort!

Oh... je weet het weer beter?

Plaats reactie