Doe mij er maar één...

Lomito

Laatste nieuws van mijn dealer: de COC voor de ST5 blijkt binnen te zijn bij Stromer en volgende week ontvangt Egberts in Groningen de eerste ST5-en in Nederland. De overige dealers zullen vrij snel daarna toegeleverd krijgen. :cool2:
Martin

Kijk aan, spannend! :ay
Valt mij dan toch nog mee wat de levertijd betreft. Houd ons op de hoogte Chris(Lomito) van je eerste bevindingen als je h'm hebt. :)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromend schreef: 17 jun 2018, 10:34 Op FB:
"...Ik er ene besteld bij godefroot... Is 1 vd grootste afnemers benelux.. Staat bijna dagelijks in contact met stromer Zwitserland... Heeft mij gegarandeerd dat er GEEN ENKELE ST5 geleverd wordt in Europa voor augustus. Dealers die beweren dit wel te kunnen zullen dit NOOIT op papier zetten... Die houden hun klanten gewoon aan het lijntje..."
FB was dus weer eens bakerpraat.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Dat weten we pas wanneer wij eindelijk een ST5 in handen hebben... :bn: Maar ik heb meer vertrouwen in mijn dealer dan aan Facebook/Fietsersbond... :mrgreen:
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Vraag mij af hoeveel mensen op het forum, zit op een 5 te wachten?
Een ST5 bijeenkomst?....... of nog beter: Stromer forum BBQ?! :hy: :az :az :az
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Lomito

Wilde gok: 10 man? Genoeg voor een bijeenkomst, tourritje en BBQ!!

Oké, ik heb deze topic even omgekeerd en daar rollen de volgende namen uit:
- Paultje
- Lomito
- macfiets
- Bartgo
- greg
- jjj
- jve66816
Ofwel 7 in de wachtkamer...

Verder zijn er nog belangstellenden:
- Bikeheart
- Elsje

En tenslotte, volkomen mijn inschatting, dat de volgende alsnog voor de bijl gaan:
- Stromeur
- Reinout-ST5 :bj
Lomito

Om het wachten te verzachten ben ik maar een beetje gaan bouwen, ontwerpen is leuk maar bouwen smaakt ook naar meer... Afgelopen dinsdag is de fundering gestort en ik ben nu bezig met ontkisten, lekker beulen...
.
fundering.jpg
fundering.jpg (232.61 KiB) 2410 keer bekeken
.
Vroeger had je alleen de betonmixer, later kwam daar de betonpomp bij, tegenwoordig zijn er ook betonmixers met betonpomp. Keuze tussen kruiwagen of combimixer is met 7 m³ beton een no-brainer.
Laatst gewijzigd door Lomito op 21 jun 2018, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Zo een st5-bijeenkomst lijkt me prima, maar laten we het wel exclusief houden en die cheapo st2 eigenaars er toch even buiten laten..... (grapje he)
Lomito

Worden ze ook alleen verdrietig van met al die mooie ST5-en op het terras... :lol:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Waarom zou ik verdrietig worden van een aantal ST5en naast het terras? Ik word juist vrolijk van het zien van mooie "dingen", dat geldt voor mooie mensen (vaak niet eens het uiterlijk), mooie auto's (of auto's met fantastische techniek aan boord), mooie fietsen, etc.
En met het goede bier erbij wordt het dan alleen maar beter!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie