Doe mij er maar één...

mhoutman

bartgo schreef: 04 aug 2018, 17:21
BTW, heeft de jouwe een stuurplaatje met de juiste kleuren?
Dat vroeg ik nij ook al af of dit op ‘nieuwere’ fietsen is aangepast :?:

viewtopic.php?f=20&t=1440&start=210#p30960
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Geen idee hoeveel ST5's er in omloop zijn gebracht met een afdekkapje dat niet netjes aansluit en kleurverschil heeft. Maar we hebben nu gezien dat Stromer dit keurig oplost, dus het komt wel goed als het weer gebeurt. Een cosmetische fout belemmert het functioneren van de ST5 gelukkig niet.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Stromeur schreef: 04 aug 2018, 22:21 Geen idee hoeveel ST5's er in omloop zijn gebracht met een afdekkapje dat niet netjes aansluit en kleurverschil heeft. Maar we hebben nu gezien dat Stromer dit keurig oplost, dus het komt wel goed als het weer gebeurt. Een cosmetische fout belemmert het functioneren van de ST5 gelukkig niet.
We zijn net door de 1.000 km geknald met zo'n lelijk afdekkapje... in 16 dagen. :ai
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Woei, dat is best knap.
Werkt de ondersteuning inmiddels wel 100% naar behoren, of loopt daar nog een issue mee?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Martin

Daar ben ik ook benieuwd naar Chris. Als ik a.s. woensdag ga proefrijden op de ST5 wil ik(zoals je zelf ook al zei) ondersteuning en alles... :dwarf:
Wordt de schade ook gefixt?
Lomito

De ondersteuning is volgens mij helemaal in orde, de fiets rijdt als een dolle en ik moet echt bewuster en alerter rijden om geen brokken te maken. Ik zou het niet anders willen... Afgezien daarvan zijn er wel issues met de TMM-sensor zoals het eerder genoemde scooteren bij hoge temperaturen. Een nieuwe sensor is besteld en wordt binnenkort geplaatst. De valschade aan de fiets is verder slechts oppervlakkig en heeft geen invloed op het rijgedrag. Vanavond heerlijk over de LF4 gereden... 45 km afgelegd met 18,3 Wh/km @ 35 km/uur (640 Watt), man wat een beest van een fiets is het. :ba
Philip
Runner-up
Runner-up
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 mei 2018, 03:25

Philip schreef: 29 jun 2018, 00:37 Toen ik begin mei mijn bestelling plaatste werd halverwege juli als leverdatum vooropgesteld.
Die richtdatum werd vandaag door mijn dealer opnieuw bevestigd.
Wat mij betreft komt Strömer zijn beloftes dus perfect na...
Update : De doos met mijn ST5 is net binnen.
Met enige vertraging dus maar de ST2 loaner maakte het wachten heel dragelijk.
(Who am I kidding.)
Lomito

Philip schreef: 24 aug 2018, 23:11 Update : De doos met mijn ST5 is net binnen.
En weer iemand uit de wachtkamer... veel plezier Philip en we zien je graag terug in de topics "Eerste ervaringen.." en/of "Belevenissen op de ST5".
pleeyer_wan
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 sep 2018, 13:01
Locatie: Schulen, België

Ik ben ook in blijde verwachting van een st5.
Normaal deze maand nog binnen!
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider! :dwarf:
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

pleeyer_wan schreef: 06 sep 2018, 15:44 Ik ben ook in blijde verwachting van een st5.
Normaal deze maand nog binnen!
Dan ben je een bofkont :ay
Plaats reactie