Doe mij er maar één...

Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Da's scheepjes op lage Wallen zoeken.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Pff. Jij praat alsof je een heet schip in je wal hebt :roll:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lomito

Goed jongens, even lekker stoom afgeblazen, de teleurstelling voorbijgestoken en nog steeds in blijde verwachting van die mooie ST5. Hopelijk valt het allemaal erg mee en kan deze maand alsnog begonnen worden met de uitlevering van de eerste 5-en in Nederland en België.
macfiets
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 101
Lid geworden op: 04 dec 2017, 13:21
Locatie: Brasschaat, Vlaanderen

Ja, blijven hopen. Maar we zitten in de situatie dat de fietsen er wel zijn, maar dat de noodzakelijke papieren er niet bij zijn (gelijkvormigheids attest) zodat je er niet mee op de baan mag. Dat kan lang duren met die papieren, naar gezegd wordt tot augustus. En wachten vind ik niet erg als je weet hoelang, maar wanneer alles altijd opnieuw opschuift is dat toch niet zo leuk.

Maar gelukkig rijdt mijn ST2 fantastisch. Dus klagen hoeven we niet te doen.
Stromer rijder sinds 6 juni 2016.
ST7 XL Dark Platinum
Riese Muller Load 75 High Speed Bakfiets
Martin

Ik blijf het vreemd vinden dat Stromer nu problemen meldt met het COC certificaat. Als je een nieuw model introduceert in 2018 op een bepaalde datum, dan zorg je er toch voor dat je ruim van te voren voldoet aan de COC?
Of kijk ik hier iets te gemakkelijk naar? Zo ja, kan iemand mij dan uitleggen hoe zoiets werkt? :oops:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Theoretisch werkt het zo, maar in de praktijk zijn R&D afdelingen natuurlijk nooit 100% voorspelbaar. Dus ze hadden op datum X klaar moeten zijn om op tijd de CoC in orde te hebben, maar door allerlei verschuivingen in planningen wordt dat vaak niet gehaald. Gebeurt bijna structureel in R&D afdelingen (althans: degenen waar ik rondgelopen heb).
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
mhoutman

Bedenk ook dat er nog last minute wijzigingen zijn geweest aan bijvoorbeeld het stuur. Uiteinden waren eerst van carbon en dat is uiteindelijk toch alu geworden.

Daarbij zijn overheden of keuringinstanties vaak traag werkende organen…
Gebruikersavatar
RHJ
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 22 nov 2017, 21:59
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Merk SP: Stromer ST5

Wat ontzettend vervelend voor al diegenen die al een ST5 besteld hebben en nu nog langer moeten wachten.
Hoop voor een ieder dat de levering daadwerkelijk snel op gang gaat komen en dat Stromer spoedig kwalitatief goede ST5's uitlevert.

Laten we vooral hopen dat dit ST5-verhaal niet hetzelfde scenario gaat draaien als dat andere high tech merk met elektrische vierwielers.... Er zijn vele honderdduizenden klanten die als heeeeel lang wachten op de levering van hun Tesla Model 3..... :geek:
+STROMER- ST5
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

RHJ schreef: 05 jun 2018, 20:02 Wat ontzettend vervelend voor al diegenen die al een ST5 besteld hebben en nu nog langer moeten wachten.
Ik ben net terug van vakantie en zit dit topic met stijgende verbazing te lezen. (Plus ik heb mezelf suf gelachen om alle scheepjes die Stromer kennelijk nog niet op het droge heeft, dankjulliewel :mrgreen: .) Ik had écht gehoopt bij thuiskomst in dit topic de eerste lever-verhalen te mogen lezen, maar helaas...

Heel leuk, zo'n tsjakka-mail van de CEO van Stromer in een heel rijtje talen, maar het is dus duidelijk een puinhoop bij Stromer. Niet alleen met de levering alle 2018 modellen, maar ook met het opnemen van de telefoon en diverse andere zaken. Zeer spijtig en zorgwekkend.

Een jaar geleden voorzag ik al dat 2018 een Heel Belangrijk Jaar zou gaan worden voor Stromer, maar dat het allemaal zo zou gaan lopen dat zag ik echt niet aankomen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Op FB:
"...Ik er ene besteld bij godefroot... Is 1 vd grootste afnemers benelux.. Staat bijna dagelijks in contact met stromer Zwitserland... Heeft mij gegarandeerd dat er GEEN ENKELE ST5 geleverd wordt in Europa voor augustus. Dealers die beweren dit wel te kunnen zullen dit NOOIT op papier zetten... Die houden hun klanten gewoon aan het lijntje..."
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Plaats reactie