Doe mij er maar één...

Martin

Je bedoelt waarschijnlijk dat er geen enkele ST5 in de EU geleverd wordt voor augustus. De eerste ST5's in Zwitserland zijn wel geleverd. Logisch, Zwitserland is geen EU land. Heeft in dit geval ook voordelen als je in een niet EU land woont.
Blijkbaar heeft het allemaal te maken met het COC certificaat. Mijn gedachte is dat er veel wijzigingen in het protype ST5 heeft plaatsgevonden, waardoor het uiteindelijke productiemodel veel te laat klaar was. Gevolg daarvan is dat men dus ook te laat was met het aanvragen van het COC.
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Stromend schreef: 17 jun 2018, 10:34 Op FB:
"...Ik er ene besteld bij godefroot... Is 1 vd grootste afnemers benelux.. Staat bijna dagelijks in contact met stromer Zwitserland... Heeft mij gegarandeerd dat er GEEN ENKELE ST5 geleverd wordt in Europa voor augustus. Dealers die beweren dit wel te kunnen zullen dit NOOIT op papier zetten... Die houden hun klanten gewoon aan het lijntje..."
Het blijft FB maar ik vermoed dat het wel zo zal zijn in België, Premium stromer dealer velodome levert de eerste ST5-en ook maar uit augustus dacht ik.
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Martin schreef: 17 jun 2018, 14:48 Je bedoelt waarschijnlijk dat er geen enkele ST5 in de EU geleverd wordt voor augustus. De eerste ST5's in Zwitserland zijn wel geleverd. Logisch, Zwitserland is geen EU land. Heeft in dit geval ook voordelen als je in een niet EU land woont.
Blijkbaar heeft het allemaal te maken met het COC certificaat. Mijn gedachte is dat er veel wijzigingen in het protype ST5 heeft plaatsgevonden, waardoor het uiteindelijke productiemodel veel te laat klaar was. Gevolg daarvan is dat men dus ook te laat was met het aanvragen van het COC.
Ik heb vorige week Joey van Stromer NL gesproken, en hij heeft verteld dat over een "paar"weken de ST5 wordt in Nederland verwacht......we wachten maar af :bu:
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
mhoutman

Vanaf eind juni tot half juli zouden de eerste ST5's richting NL komen, maar de info van de vertegenwoordigers is gebaseerd op wat 'Zwitserland' hen verteld/beloofd en dat is de afgelopen maanden weinig betrouwbaar gebleken. Bovendien is het de vraag hoe snel de COC's gereed zijn. We wachten het idd maar af :)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Paultje schreef: 18 jun 2018, 07:18 Ik heb vorige week Joey van Stromer NL gesproken, en hij heeft verteld dat over een "paar"weken de ST5 wordt in Nederland verwacht......we wachten maar af :bu:
"paar" is een relatief en zéér rekbaar begrip...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

FreddyH schreef: 18 jun 2018, 15:38 "paar" is een relatief en zéér rekbaar begrip...
... dat in de regel wordt toegepast om iets vrij groots wat minder te doen klinken :geek:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

FreddyH schreef: 18 jun 2018, 15:38
Paultje schreef: 18 jun 2018, 07:18 Ik heb vorige week Joey van Stromer NL gesproken, en hij heeft verteld dat over een "paar"weken de ST5 wordt in Nederland verwacht......we wachten maar af :bu:
"paar" is een relatief en zéér rekbaar begrip...
Dat bedoeld ik juist....je weet niet wat waar of niet waar is bij Stromer! Trouwens coc ging over uiteinden van het stuur- was carbon, nu alu.
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Net bericht gekregen van mn dealer “levering uitgesteld tot eind augustus”
Tel daarbij nog 4 wkn voor de nummerplaat en we zijn oktober :bh:
Tja, niks aan te doen he
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
mhoutman

Enig idee WAAROM de levering is uitgesteld :?:
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Email terug gestuurd maar (nog) geen antwoord gekregen
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Plaats reactie