Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zeker een mooie optie voor mensen die hun speed pedelec het hele jaar door gebruiken. Uit esthetisch oogpunt weer niet zo mooi, want ik zie dat de ABS unit toch behoorlijk fors is. Misschien dat in de toekomst de kastjes kleiner worden en netjes weggewerkt kan worden
Volgens mij is Bosch de enige producent op dit moment die ABS voor fietsen introduceert in 2018.
Martin schreef: ↑19 sep 2017, 16:07
Zeker een mooie optie voor mensen die hun speed pedelec het hele jaar door gebruiken. Uit esthetisch oogpunt weer niet zo mooi, want ik zie dat de ABS unit toch behoorlijk fors is. Misschien dat in de toekomst de kastjes kleiner worden en netjes weggewerkt kan worden
Volgens mij is Bosch de enige producent op dit moment die ABS voor fietsen introduceert in 2018.
Geweldige vinding, en ook zeer wenselijk voor op de Stromer.
Geen idee waarom die Bosch ABS nu alleen op het voorwiel zit, maar dat is wel de belangrijkste van de twee wielen, want dat is wel het wiel dat je over de kop lanceert als je te krachtig remt op hoge snelheid.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Vergeet niet dat je met een blokkerend wiel niet kunt sturen dan wel uitwijken. Een blokenrend achterwiel vang je makkelijk af en voel je wel als die in de slip gaat. Wat grote van de unit aangaat zal het wel meevallen, daar is in het frame wel ruimte voor. De remschijf heeft echter een aanpassing nodig die de hallsensor kan meten.
zo ziet het er op een motorfiets uit.
Bijlagen
disc.JPG (13.76 KiB) 4488 keer bekeken
ST1x 814Wh sand, bodyfloat, marathon GT tour Ergon gp3 en 40km per dag.