Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lomito schreef: ↑03 sep 2017, 22:17
Je noemt een nieuwe motor maar ik weet vrij zeker dat het om precies dezelfde motor gaat met een ander vermogenslimiet.
Ik heb hier in België eens met iemand gesproken en die beweerde dat er in Nederland een Stromer rondrijdt waar je 80Km/u mee kan rijden
't is maar van horen zeggen natuurlijk. Maar als het waar zou zijn is er nog vermogen te over in de bestaande motor.
Lomito schreef: ↑03 sep 2017, 22:17Daarmee is niet gezegd dat ik teleurgesteld ben in de ST5, met een beetje geluk ben ik de eerste ST5-rijder in NL...
In NL... dus is er nog een eerste ST5-rijder voor B vacant.
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Tony Mb schreef: ↑04 sep 2017, 18:08
Ik heb hier in België eens met iemand gesproken en die beweerde dat er in Nederland een Stromer rondrijdt waar je 80Km/u mee kan rijden
't is maar van horen zeggen natuurlijk. Maar als het waar zou zijn is er nog vermogen te over in de bestaande motor.
Dit geloof ik meteen. Maar bij 80km/u zou ik zelfs een Stromer misschien niet robuust genoeg meer vinden. Doodeng om er zo hard mee te gaan over de reguliere wegen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Ben toch niet helemaal overtuigt door dat stuur.
Is dat een kap over het stuur waar alle kabels in weggewerkt worden, of is dat ook echt het stuur dat zo is vorm gegeven De dame is duidelijk goed geïnformeerd over de Stromers.
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
AmPeer schreef: ↑20 sep 2017, 17:17
zo te zien lijkt mij door het design van het stuur van de ST5 dat er geen compatibel meer is met verende stuurpen (ShockStop)
En ook niet compatibel met verende voorvork... personalisatie van een Stromer is zeer begrijpelijk, iedereen is immers anders maar soms kom je op een punt dat een aanpassing ook een aantasting kan worden en ik stoei daar nog mee voor mijn ST2s. Functionaliteit en comfort kunnen op gespannen voet staan met vormgeving en uitstraling. Als ontwerper voel ik ook de pijn van te ver doorgevoerde personalisaties.
Voor de ST5 kan ik me werkelijk geen verende voorvork inbeelden, het past niet in het beeld van de fiets. De verende stuurpen zal ook lastig worden, zo niet onmogelijk...