BartyTime schreef: ↑03 nov 2018, 17:09
Wat ik zeg. Ik heb duidelijk een maandagochtend product.
...
Waardeloos
Ik zie in dit topic een aantal interessante observaties, waarvan ik denk dat ze dicht op de waarheid zitten. Helaas komt niemand met jouw reacties hierop ook maar één steek verder. Je dealer niet, je Stromer niet, de meelezers + meedenkers niet en vooral: jijzelf niet. (Voor de volledigheid: Stromer is in dit verhaal geen partij, je klachten zijn een zaak tussen jou en je dealer.)
Die Di2 kabel b.v. heb je zelf gesloopt (je klacht over de onhandige positie van het laadpunt en het feit dat de handleiding van Stromer onduidelijk is vind ik persoonlijk terecht, maar verandert daar niks aan). Van de accu is nog niet vastgesteld of er iets mee aan de hand is (je had b.v. geen idee dat een gelockte Stromer ook stroom verbruikt, wat getuigt van te weinig kennis van het product dat je hebt aangeschaft. Dat je het stroomverbruik hoog vindt, verandert ook daar niks aan. Direct een nieuwe accu eisen i.p.v. eerst jezelf te laten informeren over de werking van je Stromer en eerst de accu te laten onderzoeken is volstrekt onredelijk.) De oorzaak van de lakschade aan de liggende achterbrug moet nog worden vastgesteld (maar voor mij staat als een paal boven water dat dit niet "spontaan" is gebeurd. Dat (mogelijk) voor jou onduidelijk is wát de achterbrug precies heeft geraakt verandert daar -opnieuw- niks aan).
Ik kan iedereen die overweegt om een Stromer aan te schaffen en die schrikt van griezelige berichten op internet alleen maar adviseren om de inhoud van dit topic te scharen onder de (tot nu toe) onbewezen, eenzijdige verhalen van boze eindgebruikers. Dit natuurlijk
totdat er een onderbouwd verhaal komt over de oorzaak van de gemelde issues en de door de dealer geboden eindoplossing (indien van toepassing).
Dat je klachten hebt en teleurgesteld bent in je ST5, dan vind ik echt heel erg vervelend voor je. Het is toch een hele dure aanschaf. Ik heb er persoonlijk geen enkel probleem mee als mensen online hun klachten delen, ook daar is het Stromer Forum voor. Zodat we kunnen leren van problemen die anderen ondervinden, kunnen meedenken over oplossingen en indien nodig de dealers/Stromer kunnen bewegen om hun hok uit te komen als ze het écht ergens laten liggen (zowel Stromer als veel dealers lezen hier mee).
Maar het Stromer Forum is geen Facebook en dat gaat het ook absoluut niet worden. Hier zoeken we de dialoog met elkaar op via inhoudelijke argumenten. Eindgebruikers die niet constructief en oplossingsgericht naar een issue willen kijken en die liever meteen online een product tot rotzooi verklaren in plaats van de rust te bewaren en eerst het resultaat van de inspanningen van de dealer af te wachten (de dealer heeft dit recht, wettelijk), tja...
Sorry, maar ik vind je eisen, redenaties en toon van communiceren onredelijk en oprecht zielig voor je dealer.
Niemand wint hier iets mee