Smartphone als "second screen" voor de ST5

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb er nog geen ST5 eigenaar over gehoord, maar de vraag kwam vandaag op FB voorbij en ik ben ook wel benieuwd naar die second screen feature voor de Stromer ST5:
With the ST5 you can incorporate a second screen in addition to the touchscreen that is integrated into the top tube of your Stromer: your smartphone.

Larger screen
Comfortable and secure position on the handlebar
Additional information
Is er een ST5 eigenaar die gebruik maakt van deze feature? En zo ja, hoe stel je dat dan in? Heeft de ST5 een optie in de OMNI C module die de mijne niet heeft (of die bij de mijne en alle andere niet ST5-OMNI's is dicht gezet)?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Als het erin zit, heb ik het nog niet gevonden !! Verkoop praatjes denk ik..... :bu:
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Gebruikersavatar
Strömie
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 mei 2018, 12:41

Je klikt je telefoon op het stuur, start de Stromer app en dat is je second screen. Het is inderdaad een beetje overdreven omschreven.
Lomito

Ik doe geen telefoon op het stuur. Overigens heb ik niet voor de ST5 gekozen vanwege het 2 kleurenscherm van de OMNI, EJECT-functie of de connected features, ik zie dat allemaal als windowdressing, het gaat immers om de rijkwaliteiten: wegligging, stabiliteit, trapondersteuning en daarmee fietsplezier. Ik bedenk me opeens wel dat de term wegligging voor mij inmiddels een andere betekenis heeft gekregen... :lol:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lomito schreef: 02 aug 2018, 09:31 Ik bedenk me opeens wel dat de term wegligging voor mij inmiddels een andere betekenis heeft gekregen... :lol:
Wegliggen, ofwel weg-knuffelen :lol:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
mhoutman

Volledige hum bug die second screen term.

Hoe moeilijk is het trouwens om via een API de (iOS) app te linken met je adressenboek en daarmee Apple Maps of evt. Google Maps :dwarf:
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Lomito schreef: 02 aug 2018, 09:31 Ik doe geen telefoon op het stuur. Overigens heb ik niet voor de ST5 gekozen vanwege het 2 kleurenscherm van de OMNI, EJECT-functie of de connected features, ik zie dat allemaal als windowdressing, het gaat immers om de rijkwaliteiten: wegligging, stabiliteit, trapondersteuning en daarmee fietsplezier. Ik bedenk me opeens wel dat de term wegligging voor mij inmiddels een andere betekenis heeft gekregen... :lol:
Pfff ja heb je gevecht met de zwaartekracht gezien via link op CH. forum.....akelige klap. heb het zelf ook wel gedaan op fiets met krom stuur :ck:
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
KvA
Pro
Pro
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2017, 20:53

Beschermkapje verwijderen en SP Connect adapter monteren om smartphone te gebruiken als 2nd screen. Inderdaad goede marketing bla bla
Bijlagen
SP connect
SP connect
A7C4D421-76D3-4542-8365-7C92FC9A13B8.jpeg (6.21 MiB) 4878 keer bekeken
Stromer sinds april 2017. Nu ST5, 60-75 km woon-werk (2 accu’s), provincie Utrecht.
KvA
Pro
Pro
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2017, 20:53

Adapter overigens met extra borgmoer vast moeten zetten. Draait echter nog steeds mee bij plaatsen en verwijderen telefoon
Stromer sinds april 2017. Nu ST5, 60-75 km woon-werk (2 accu’s), provincie Utrecht.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

KvA schreef: 04 aug 2018, 20:22 Beschermkapje verwijderen en SP Connect adapter monteren om smartphone te gebruiken als 2nd screen. Inderdaad goede marketing bla bla
Dus op je smartphone zie je exact hetzelfde als op de OMNI display in het frame? Dat is inderdaad niet erg spannend. Hopelijk gaat Stromer de mogelijkheden van de OMNI C snel uitbreiden (daar is volgens Stromer genoeg geheugen voor, nu nog iets ermee doen).
KvA schreef: 04 aug 2018, 20:23 Adapter overigens met extra borgmoer vast moeten zetten. Draait echter nog steeds mee bij plaatsen en verwijderen telefoon
Zou ik zeker melden aan de dealer, lijkt me iets dat Stromer op moet lossen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie