Belevenissen op de ST5

Het nieuwste topmodel in de Stromer-vloot.
Lomito
Veteraan
Veteraan

Re: Belevenissen op de ST5

Bericht door Lomito » 30 nov 2018, 23:28

pleeyer_wan schreef:
22 nov 2018, 12:15
ZOOEEEEFFF! :mrgreen:
Dat kon ik vandaag prima gebruiken. We hadden gereserveerd bij een restaurant in Nijmegen (Manna) maar ik was lekker aan het werk tot ik enigszins laat besefte dat alle huisgenoten op eigen gelegenheid naar Nijmegen gingen en ik op de ST5 zou gaan. Een half uur voor de reserveringstijd en slechts 22 minuten fietsen (Herveld-Nijmegen) maar nog wel met het (bewaakt) parkeren van de fiets op Plein 1944 en lopend naar de Oranjesingel. '

Ik was precies op de gereserveerde tijd op de plaats van bestemming, de meiden waren een half uur later door files en vertragingen met de trein. Helaas hadden ze alleen vieze biertjes zoals Heineken en Duvel zodat ik een beetje noodgedwongen aan de Chardonnay gegaan ben. Niks mis mee maar waarom geen Karmeliet of nog beter Carolus in de Keizerstad...

De terugweg heb ik deels via de F325 gedaan maar dan vanaf de brug afgedaald naar de Waaldijk aan de kant van Oosterhout, vervolgens via het strandpark naar huis gereden waar mijn meiden echt NET aangekomen waren, ze stonden de sleutel te zoeken om binnen te gaan... en onderweg heb ik nog uitgebreid twee afgewerkte flessen Chardo staan doneren aan de uitgedroogde Waaldijk.

De ST5 heeft dus weer prima gepresteerd!
Ik ken geen zekere weg naar het succes, alleen één naar de zekere mislukking: het iedereen naar de zin willen maken. :az

Plaats reactie