Eerste ervaringen met de Stromer ST5

Het nieuwste topmodel in de Stromer-vloot.
Barry
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Re: Eerste ervaringen met de Stromer ST5

Bericht door Barry » 07 dec 2018, 22:06

WFVst5 schreef:
07 dec 2018, 21:43
De eerste rit op zaterdag liep de fiets gemakkelijk naar de 48km/uur dit is eigenlijk de hele week niet meer gelukt ook voor de wind met veel stoempen kom ik nog maar net op de 47km/uur dat is natuurlijk snel genoeg, heb het gevoel dat het geleverde vermogen toch iets afgenomen is.
De belasting-indicatie komt nauwelijks op 70-80% en wordt dan soms kortstondig rood.

(..)

Op de app staat alles maximaal alleen de remwerking op 50%. Iemand nog suggesties?
Heb je de offset al gereset in het servicemenu? Dat hielp bij mij deze week toen ik ervaarde dat de ST5 iets inhield.

Leuk om je verslag te lezen, heb net ook mijn eerste week in andere draadje beschreven.
ST5 XL met bagagedrager sinds 30 nov '18 | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbordverlenger 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Visibility zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 2000km and counting

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 07 dec 2018, 22:35

Kom zaterdag 22-12 gewoon even langs naar de kerstborrel in Herveld (fiets op de auto), dat worden de bouten stuk voor stuk nagelopen tot op de Nm nauwkeurig en terwijl het technische duo daarmee zoet is smeren wij de kelen met goddelijk vocht, voor de autorijders is dat Spa rood/blauw.
Ik ken geen zekere weg naar het succes, alleen één naar de zekere mislukking: het iedereen naar de zin willen maken. :az

pleeyer_wan
Pro
Pro

Bericht door pleeyer_wan » 08 dec 2018, 10:47

Lomito schreef:
07 dec 2018, 22:35
Kom zaterdag 22-12 gewoon even langs naar de kerstborrel in Herveld (fiets op de auto), dat worden de bouten stuk voor stuk nagelopen tot op de Nm nauwkeurig en terwijl het technische duo daarmee zoet is smeren wij de kelen met goddelijk vocht, voor de autorijders is dat Spa rood/blauw.
Eens kijken hoe ver dat is! Dat lijkt me wel eens plezant. :ay
Laatst gewijzigd door pleeyer_wan op 08 dec 2018, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider! :dwarf:

WFVst5
Veteraan
Veteraan

Bericht door WFVst5 » 08 dec 2018, 11:35

Lomito schreef:
07 dec 2018, 22:35
ja komt goed. Het aangename met het nuttige combineren....ik had al gezocht naar het juiste aantrekkoppel van die TMM sensor, staat niet in de lijst in het instr. boekje...heb hier zelf beschikking over digitaal instelbare momentsleutels dus.....eerst de kunst maar even afkijken
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨

jve66816
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Bericht door jve66816 » 10 dec 2018, 20:15

Na 2 maanden met een leen ST5 van Stromer te hebben rond gevolgen kan ik opnieuw lekker stromeren met mn eigen 5 :d3: :bp: :d3:

Stromer moest effe rijden tot ze ook is stilstonden :bj , en hebben er dan nieuwe software voor geschreven. Nadat ze een goede 300km :shock: getest hebben kon de fiets terug richting fm.

Ondertussen een week verder met enkel de Stromer smile :d3:
Was effe vervelend, hoop je niet op voor een fiets van die prijs, maar netjes opgelost door Stromer en m’n fm :ay
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 12 dec 2018, 20:59

Vragen over de werking van dagrijverlichting/dimlicht van de Supernova M99 PRO afgesplitst naar een eigen topic:

viewtopic.php?f=20&t=2107
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 12 dec 2018, 21:09

Klachten over loslaten crank afgesplitst naar een eigen topic:

viewtopic.php?f=20&t=2109
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Plaats reactie