Eerste ervaringen met de Stromer ST5

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 15 okt 2018, 14:54 Die poetsdoekjes daar heb ik er hier al zeshonderd van liggen,...
Als je daar nou wat shirtjes van maakt, dan...
Stromeur schreef: 15 okt 2018, 14:54Mijn mouw werkt prima.
I rest my case :bj
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

FreddyH schreef: 15 okt 2018, 15:01 Als je daar nou wat shirtjes van maakt, dan...
De groeten, FredPretLetter :mrgreen:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Neenee prima dan zat alles erin wat er moet inzitten!
Pimsky
Pro
Pro
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 aug 2018, 16:32
Locatie: Tilburg

Pimsky schreef: 14 okt 2018, 11:00
allesstroomt schreef: 14 okt 2018, 09:51 Blijkt dat net als bij mijn collega koper bij Dezelfde dealer, het batterijcontact slecht contact geeft met de batterij. Een van de pinnetjes zit te diep.
Dat is bij mijn fiets hetzelfde euvel geweest. Op advies van Stromer hebben ze de contacten gereinigd en iets wat ruimer gemaakt. Mijn fiets rijdt weer uitstekend (6 km van dealer naar huis) over vervangen van dit onderdeel is niet gesproken.
Correctie: mijn fiets reed weer uitstekend. Vanmorgen voor vertrek mijn accu geplaatst en de Stromer aangezet. Na het inschakelen van de verlichting viel hij weer uit. Hij ging daarna niet aan. Ik wist genoeg. Ben met de auto gegaan en heb een mailtje gestuurd met de foto van de stekker met het dieper liggende contact. Ondanks de vrije dag heeft mijn dealer meteen gereageerd. Hij deelde mijn teleurstelling, morgen komt hij de fiets thuis halen en omruilen voor een leenfiets. Hij heeft ook meteen contact opgenomen met de technische man van Stromer. Fijn om te merken dat hij zijn uiterste best voor me zal gaan doen. Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen. Ik ben wel blij dat ik er voor vertrek achter kwam.
Schitterende ST3 LE voor 30 km enkele reis woon-werk
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Zit hier echt met verbazing naar te kijken; als je punt A aanpast dan zorg je toch dat punt B compatibel is? Contactje-contactje is nu niet bepaald hogere wiskunde. Domme fout van Stromer in mijn optiek.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Pimsky schreef: 15 okt 2018, 21:12 de technische man van Stromer
Die ken ik, en die fixt altijd alles, voorgoed. Daar kun je alle vertrouwen in hebben, net als in je dealer lees ik in je andere topic. Hopelijk is het snel opgelost (chassisdeeltje vervangen door eentje uit een goeie batch) en je bent weer good to go.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Pimsky schreef: 15 okt 2018, 21:12 Ondanks de vrije dag heeft mijn dealer meteen gereageerd.
Ik heb eigenlijk nog niet meegekregen bij welke dealer jij je fiets gekocht hebt?

Gokje: Van Oirschot + Van Ginhoven in Riel (halve hersencel deed het opeens weer na een lekker biertje).
Laatst gewijzigd door Lomito op 15 okt 2018, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Pimsky schreef: 15 okt 2018, 21:12 Ondanks de vrije dag heeft mijn dealer meteen gereageerd. Hij deelde mijn teleurstelling, morgen komt hij de fiets thuis halen en omruilen voor een leenfiets.
Wat een super service! Fijn om te lezen :cool2:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Pimsky
Pro
Pro
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 aug 2018, 16:32
Locatie: Tilburg

Lomito schreef: 15 okt 2018, 21:46
Pimsky schreef: 15 okt 2018, 21:12 Ondanks de vrije dag heeft mijn dealer meteen gereageerd.
Ik heb eigenlijk nog niet meegekregen bij welke dealer jij je fiets gekocht hebt?

Gokje: Van Oirschot + Van Ginhoven in Riel (halve hersencel deed het opeens weer na een lekker biertje).
Klopt helemaal!
Schitterende ST3 LE voor 30 km enkele reis woon-werk
pleeyer_wan
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 sep 2018, 13:01
Locatie: Schulen, België

Hier sta ik dan weer... Aan de kant met een lekke band. Tis me niet echt gegund met de st5. Tijdens 10 ritten met eigen fiets... Reeds 3 keer in panne gestaan.
Dit is echt wel super kl***** :bb
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider! :dwarf:
Plaats reactie