Eerste ervaringen met de Stromer ST5

Gebruikersavatar
Strömie
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 mei 2018, 12:41

1. Supernova werkt niet

2. Dagrijverlichting werkt niet


Beide problemen liggen waarschijnlijk aan een zekering van Supernova. Beide lampen zijn met elkaar gekoppeld. Stromer heeft een Supernova zekering opgestuurd en ik hoop dat het de oplossing is. :bi
Philip
Runner-up
Runner-up
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 mei 2018, 03:25

De ST5 blijkt een gevoelige tweewieler te zijn.
Mag ik stellen dat ik de “Neymar” onder de speedpedelecs in bestelling heb ? (😊)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22833
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Philip schreef: 17 jul 2018, 18:50 Mag ik stellen dat ik de “Neymar” onder de speedpedelecs in bestelling heb ? (😊)
Daar kom je na levering vanzelf achter. Wanneer je samen met je ST5 op het asfalt belandt zodra een automobilist ook maar naar je toetert: dan wel. In dergelijke gevallen is mijn advies: gewoon blijven doorrollen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 17 jul 2018, 20:24
Philip schreef: 17 jul 2018, 18:50 Mag ik stellen dat ik de “Neymar” onder de speedpedelecs in bestelling heb ? (😊)
Daar kom je na levering vanzelf achter. Wanneer je samen met je ST5 op het asfalt belandt zodra een automobilist ook maar naar je toetert: dan wel. In dergelijke gevallen is mijn advies: gewoon blijven doorrollen.
Willen jullie niet zo in code taal praten? Na 3x deze tekst gelezen te hebben zonder er ook maar enig touw aan vast te kunnen knopen heb ik van armoede maar even "Neymar" opgezocht... Blijkt het over voetbal te gaan :ck:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22833
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

FreddyH schreef: 17 jul 2018, 20:44van armoede maar even "Neymar" opgezocht... Blijkt het over voetbal te gaan :ck:
Borrelpraat gemist? ;p

viewtopic.php?f=16&t=50&p=27721&hilit=youtube#p27721
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Tja, definieer "missen". Ik denk dat ik het gewoon niet meegekregen heb, maar missen? :mrgreen:
Had het bericht wel gezien, maar het filmpje overgeslagen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Wordt de ST5 geleverd met een gsm houder van Stromer, of is het hier nog op wachten of dien je hiervoor een losse gsm houder aan te schaffen?
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

jve66816 schreef: 18 jul 2018, 09:10 Wordt de ST5 geleverd met een gsm houder van Stromer, of is het hier nog op wachten of dien je hiervoor een losse gsm houder aan te schaffen?
Wordt meegeleverd...is van SP
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Lomito

Na een dag hard werken (handjes uit de mouwen, spade in de zware klei) heb ik vanavond als toetje een heerlijke tocht gemaakt om te kijken wat de accu kan: stand S, 44,4 km, 100-4%, gemiddelde snelheid 40,1 km/uur. Dat is niet verkeerd, vergelijkbaar met de Es qua actieradius maar dan wel een stuk sneller.

Even narekenen: 983 * 0,96 / 44,4 = 21,3 Wh/km... perfect zo, ik wil stroomverbruik zien zodat ik weet dat er keihard voor me gewerkt wordt. Afgelopen dagen wilde de accu niet leeg raken wegens gebrek aan ondersteuning, nu wordt er geleverd!!!

Geen spannende dingen gebeurd onderweg, twee E-fietsers die me geen voorrang gaven, uitbreken van de achterband op een bochtig en steenrijk bospad, een bumperklevende auto die steeds langzamer moest rijden en een auto die voorlangs wil afslaan maar ziet dat hij te laat is en dan maar rechtdoor rijdt, heerlijk plat over een rotonde en talloze wielrenners ingehaald.

En nu is het tijd voor de Belohnumg des Tages, vandaag is dat de Quadrupel van La Trappe... :hy:
Gebruikersavatar
BMartens
Pro
Pro
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 apr 2018, 08:57
Locatie: Berlaar, Antwerpen (BE)

Top om te horen dat hij zo fijn fietst nu. Geniet van je trappist! :az
Klever X Speed Orange (04/'18 - ...)
Trek XM700+ (06/'17 - 04/'18)
Plaats reactie