Beschikbaarheid ST5

StromST5
Rookie
Rookie
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jun 2018, 20:20

Yuups


Ik ben vandaag naar 4 verschillende stromer dealers gegaan in de buurt op zoek naar een ST5 en ben er maar 1 tegen gekomen die er 1 had staan
2 dealers wisten me te vertellen, dat ze zeer moeilijk te leveren zijn (en als ze dan al te bestellen zijn men pas tegen oktober kan leveren) 1 had zelf maar 1 exemplaar ST1 staan die hij nog niet wegdeed anders had hij er zelf geen meer om In de winkel te zetten, er zou het een en ander niet in orde geweest zijn met papieren?? Vandaar de vertraging met de ST5's ???
Bij de laatste fietsboer zou er deze of de week er achter 1 geleverd worden wel te vertellen de laatste was bij de buren in Nederland de eerst 3 in België

Wat is hier van aan en wat moeten we geloven??
stel ik wil er een bestelen hoe snel zou deze normaal geleverd worden?

Wel irritant als je graag eens wilt testrijden of zelfs overweegt 1 te bestellen :dwarf: :dwarf:
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Als je wat verder zoekt op dit forum zal je lezen dat Stromer 800 bestellingen van de ST5 heeft ontvangen en er slechts 50 per week kan leveren. viewtopic.php?f=20&t=429&start=240&hili ... ij+er+maar
Wees dus blij dat je fietswinkel je eerlijk heeft ingelicht
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
StromST5
Rookie
Rookie
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jun 2018, 20:20

:ay merci voor uw reactie,
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Je hebt dus een winkel gevonden in België waar er een ST5 uit de winkel gewoon te koop was? Dat is op zich een hele straffe prestatie.
Golvas

bartgo schreef: 26 jun 2018, 21:19 Je hebt dus een winkel gevonden in België waar er een ST5 uit de winkel gewoon te koop was?
Je moet lezen wat er staat ... niet wat je zou willen dat er staat ... :mrgreen:
Tomasj schreef: 26 jun 2018, 20:58 Als je wat verder zoekt op dit forum zal je lezen dat Stromer 800 bestellingen van de ST5 heeft ontvangen
Waar precies vond je die info, ik kwam hem alvast niet tegen ?
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Dan staat het ergens anders op dit forum. In ieder geval heeft Stromer een goed gevuld orderboekje, en onvoldoende productiecapaciteit om iedereen tevreden te stellen
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
StromST5
Rookie
Rookie
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jun 2018, 20:20

Haha nee ,ik heb 1 ST5 kunnen aanschouwen in de winkel in Antwerpen (velodome)
Maar daar wist de verkoper al meteen te vertellen dat hij zeer moeilijk geleverd kon worden,
Heb net de 25 pagina's van het andere draadje gelezen :bj
Buiten dat ik nu ideetjes heb opgedaan voor een nieuwe carport ;p
ben wat bang geworden om er 1 te bestellen , hoop dat ze snel de eerste gaan leveren. Zodat ik er op 1 kan test rijden. Blindelings kopen lijkt me wa ver gezocht als we over 10k spreken.
De laatste dealer in Nederland is in blijde verwachting van zijn test ST5.
Als ik het ander draadje goed heb gelezen krijgen de dealers hun fietsen eerst, kan ik test rijden en daarna lekker in de rij w8en tot mijn ST5 geleverd wordt. :az
Lomito

StromST5 schreef: 26 jun 2018, 22:08 Heb net de 25 pagina's van het andere draadje gelezen :bj
Buiten dat ik nu ideetjes heb opgedaan voor een nieuwe carport ;p
ben wat bang geworden om er 1 te bestellen , hoop dat ze snel de eerste gaan leveren. Zodat ik er op 1 kan test rijden.
Wachten op een ST5 maakt creatief en productief... Gezien je nickname heb je inmiddels je zinnen gezet op een ST5 en heb je geen zin in de dodelijke wachtkamer. De oplossing is vrij eenvoudig: kies een dealer waar je de ST5 wilt kopen en vraag om een leenfiets (let wel: alleen ST1x - ST2 -ST2s) tot de fiets geleverd wordt. Je zult verbaasd staan wat dealers voor je over hebben als jij een ST5 wilt bestellen. Wil je de fiets echter bestelen dan past daar een andere bejegening bij... :mrgreen:
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Golvas schreef: 26 jun 2018, 21:30
bartgo schreef: 26 jun 2018, 21:19 Je hebt dus een winkel gevonden in België waar er een ST5 uit de winkel gewoon te koop was?
Je moet lezen wat er staat ... niet wat je zou willen dat er staat ... :mrgreen:
Tomasj schreef: 26 jun 2018, 20:58 Als je wat verder zoekt op dit forum zal je lezen dat Stromer 800 bestellingen van de ST5 heeft ontvangen
Waar precies vond je die info, ik kwam hem alvast niet tegen ?
Dear +STROMER- dealers,

We are happy to inform you that the first deliveries of the ST5 are starting to find place. The first deliveries will go to Switzerland, due to waiting time on the EU-papers (CoC). The weeks after the first ST5 deliveries in EU will start to find place.

We chose to produce this high innovative product in our headquarter in Oberwangen, to vouch the quality. The production in Switzerland is completely focussed on the ST5 and is planned at the moment with a weekly production capacity of 50 bikes. To produce all 850 ordered ST5 bikes we will need 17 weeks. If possible to grow capacity the delivery lead times will be shortened.
We are aware that we can not deliver all bikes according to the orderconfirmations you have received last year. To keep the end consumer as satisfied as possible we priorise sold bikes, ofcourse keep in account the order date.
If you have questions or you would like to inform us on a sold ST5 (which was already ordered by you) we kindly ask you to contact your sales representative.
Kind Regards

Jakob Luksch Tomi Viiala
CEO VP Sales
Bij deze........ :ay :ay
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Mijn dealer was een van de eerste om de st5 te bestellen vorig jaar in november ofzo. Zijn 3 exemplaren zijn ook verkocht, waaronder eentje aan mij. Vorige week hoorde ik inderdaad dat hij had moeten bevestigen welke pre orders al verkocht waren. Het komt precies sneller goed dan we eerst vreesden.
Plaats reactie