STROMER EVENT ST5 te ZOLDER (B)

jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Allen,

Op maandag 14 mei om 18:00u organiseert Stromer een exclusief event rondom de Stromer ST5 in Zolder (B) :cool2:
Vergelijkbaar met het event dat plaatsvond maandag 7 mei te Zandvoort.
download/file.php?id=3090

Let op: dit besloten event is alleen toegankelijk op uitnodiging van Stromer of je dealer en het aantal beschikbare plaatsen is beperkt!

Wie heeft reeds zijn uitnodiging en komt?
Geen uitnodiging :bh: , neemt snel contact op met je dealer of Stromer.

Ik kijk er alvast naar uit,
Jerry
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Lomito

En dan willen we ook mooie filmpjes zien van die avond, :dwarf: :mrgreen:
Bart-V
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 63
Lid geworden op: 19 sep 2017, 20:42

Ik heb na een mailtje richting Stromer ook een uitnodiging van hen ontvangen.....ben dus ook van de partij en reuze benieuwd naar de prestaties van de ST5.
Riese
Pro
Pro
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 mei 2018, 19:23

Jammer maar dat haal ik gewoonweg niet.
Had ik het eerder geweten
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Heb telefonisch 2(!) uitnodigingen van dealers gehad maar nog geen e-mail bevestiging. Nog iemand in dat geval? Ik kom alleszins 14/5!
Gebruikersavatar
Strömie
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 mei 2018, 12:41

Ik heb ook contact gehad en nog geen e-mailbevestiging van de dealer.
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Dan zou ik toch effe je dealer contacteren. Ik heb van Stromer een bevestiging gekregen van mn uitnodiging.
Misschien kan iemand die naar Zandvoort geweest is vertellen hoe streng er gecontroleerd werd?
Zou zonde zijn moest je langskomen en niet toegelaten worden.
Hopelijk tot maandag.
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

In Zandvoort werd niets gecontroleerd, maar je kunt daar sowieso zonder controle het parkeerterrein op. We zijn door de mensen van Stromer mee het circuit opgenomen, volgens mij controleerde Stromer zelf ook niets. Maar mij kennen ze al en het is ook niet dat er 250 man stond, want dan was het waarschijnlijk een heel ander verhaal geworden met de controle.

Ik weet niet hoe dat in Zolder geregeld is met de toegang tot het terrein. Ik heb de Sales Manager gevraagd of we ook vanuit het Stromer Forum iets mogen opzetten om een uitnodiging te bemachtigen, maar nog geen reactie gekregen.

Zolang ik niets via het forum kan regelen voor Zolder zou ik proberen om via een dealer toegang te krijgen (of brutaal zijn en een mailtje sturen naar het e-mail adres dat in het Zandvoort-topic staat, wie weet lukt het).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Via de webside van Stromer kan het ook: https://www.stromerbike.com/fr_BE.html
en dan via contact je gegevens en vraag invullen. Aanvraag in Engels gedaan, maar antwoord krijg je in het Nederlands.
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Lomito

Ik heb een uitnodiging gevraagd voor de testdag op het circuit in Zolder. Al was het maar om de bijeenkomst vast te leggen op camera en uiteraard om onze Vlaamse vrienden te ontmoeten.
Plaats reactie