STROMER EVENT ST5 te ZOLDER (B)

jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Moet zeggen dat ik wel netjes bevestiging (van Stromer) had gekregen dat ik ingeschreven was.
Er waren blijkbaar wel dealers die geen of weinig moeite deden om klanten uit te nodigen :shock:

Verder kan ik me wel vinden in de voorstellen voor een volgend event. Hopelijk stuurt Stromer eea wat bij en zijn we volgende keer weer van de partij :ay
Oberwangen lijkt me ook wel een plaats om het te organiseren :lol:
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

In Oberwangen is rondom de ST5 eerder iets georganiseerd voor Stromer dealers. Mijn dealer was daar ook bij. Maar daar heb ik maar weinig materiaal van gezien, alleen een filmpje van een paar seconden.

Ik vind het juist wel leuk, zo'n "Stromer-komt-naar-je-toe-deze-zomer"-opzet met de ST5. In ieder geval heeft het voor ons via het forum voor ontzettend leuke verhalen, ontmoetingen, bruikbare informatie, foto's en filmpjes gezorgd, omdat er relatief veel mensen heen zijn geweest. En best veel mensen die blind een ST5 hebben besteld hebben zo de kans gekregen om hem alvast te testen op een locatie waar je normaal nooit met je fiets op komt. Plus de link met Pirelli ligt natuurlijk voor de hand, en die banden zijn echt een mooie en vooralsnog unieke toevoeging aan de ST5.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
RHJ
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 22 nov 2017, 21:59
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Merk SP: Stromer ST5

Lomito schreef: 17 mei 2018, 16:05 Ik kan nog wel een paar leuke locaties bedenken:
- Fiat-testbaan Lingotto in Turijn (ik rij er voor om!!!)
Fiat testbaan Lingotto in Turijn is helaas niet meer beschikbaar. Mijn buurman was er vorige week en moest helaas constateren dat de baan volledig buiten gebruik is...... Zou overigens wel een toplocatie zijn :cool2:
+STROMER- ST5
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

De Ford testbaan in Lommel lijkt me uitermate geschikt 8-)
IMG_1127.JPG
IMG_1127.JPG (452.84 KiB) 3841 keer bekeken
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Lomito

Wow, dat ziet er ook interessant uit om een Stromer te testen!
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Lomito schreef: 22 mei 2018, 00:41 Wow, dat ziet er ook interessant uit om een Stromer te testen!
Heb er dit weekend een Stromer ST2 zien opknallen, weliswaar aan einde parcours, dus al met een iets legere batterij). Op het einde kreeg ie het toch behoorlijk lastig, ook al was ie in volle vaart erop gereden. De piste is elk jaar 1x open voor fietsers, telkens op pinksterzondag. De rest van het jaar worden er auto's van over de hele wereld getest. Een goed bewaard geheim.
Lomito

Lastig om daar tegenop te fietsen, met een aanloop (hoge snelheid) zul je precies op het juiste moment moeten terugschakelen om voldoende snelheid en trapritme te houden. Dit zijn wel de plekken om diverse Stromer-fietsen met elkaar te vergelijken qua ondersteuning!
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Wat ik me meen te herinneren is dat een stromer niet ideaal is voor lange klimmen wegens het overhitten van de motor, voor de potentiële klimmer mss wel interessante weetjes :mrgreen:
Lomito

Strömie schreef: 12 mei 2018, 21:59 2. Wat kost een nieuwe Pirelli band?
3. Komt er een Pirelli winterband?
4. Wanneer komt de bagagedrager? Wat kost hij.
2. richtprijs € 80 per stuk
3. Is er al en kan besteld worden richtprijs € 80 per stuk
4. Ik heb begrepen in september 2019
Plaats reactie