Speciaal voor bezoekers van het Stromer Forum: uitnodiging voor het Stromer Event in Zandvoort

Gebruikersavatar
Eric1971
Veteraan
Veteraan
Berichten: 300
Lid geworden op: 30 mar 2018, 03:24
Locatie: Herveld

Gaaaaaaaaffff Chris 👍🏻👍🏻
ST1X mica Orange 2018 20” sport / bodyfloat / ergohandvaten/ 2x Oliebback Classic / Ultegra 10sp 11/28
woon-werk 25km enkel :d3:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Geweldige compilatie Chris. Ik heb smakelijk gelachen om de eendjes, mijn tien seconden durende koppositie en die spiegel waar je zo druk mee was en alsnog helemaal nada in zag aankomen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Net even langs de dealer gereden voor een kleine evaluatie, staat de bus van Stromer voor de deur ofwel vertegenwoordiger Frans... nog net niet gesmolten op het asfalt van het Zandvoortse circuit en al weer druk met de verkoop van snelle fietsen. Gelijk even het filmpje laten zien. :az
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Allemachies.....50,6 km/h......
Ikke ikke ikke
Wat jammer dat ik dit vette event moest laten lopen.

Dank voor het fraaie filmpje en de (on)vrijwillige deelname van de acteurs.....

Grtz
Reinout
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Reinout-St1x schreef: 08 mei 2018, 16:51 Ikke ikke ikke
Ik vind de ST5 echt een fiets voor jou. Ik denk serieus dat je nog vrijwillig een wijziging van je standplaats zou aanvragen om pakweg 100km enkel te kunnen Stromeren, want die 60km enkel die je nu op je ST1 X wegtikt, die doe je met jouw conditie met twee vingers in je neus op de ST5.

Al hoeft dat dus niet fluitend als je dat niet wil. Ik snap nu nog beter wat de Groningse dealer bedoelde toen ik mijn zorgen uitte over de actieradius van de ST5, aangezien er een dikkere motor in zit, maar geen dikkere accu (en de ST2 S die lust ook al aardig wat). Hij gaf toen aan dat de actieradius vergelijkbaar is met die van de ST2 S, omdat je niet het complete traject op volle ondersteuning HOEFT te rijden. Ik vond dat een enigszins redelijk argument, maar ook weer niet helemaal, want we weten allemaal dat de meesten van ons het liefst zo ver mogelijk komen met maximale ondersteuning.

Maargoed: neem ondergetekende op de ST5, in een soort chronische astma-aanval (daar hoeft echt geen ambu voor te komen, maar in deze tijd van het jaar heb ik het vaak vreselijk benauwd en mijn meds kunnen er niet tegenop, ik sta al stijf van de corticosteroïden): zelfs ik trap onder de lekkere omstandigheden van Circuit Zandvoort op momenten vol tegen de begrenzer op de ondersteuning aan. Als je een beetje goed getrainde fietser bent, dan tweak je stand 2 op de ST5 precies zoals jij 'm hebben wil, en dat is dus: net zo hard of minder hard meewerken als je zelf wenst om toch op maximale snelheid te kunnen rijden. Dat is op zich een goeie manier om de actieradius te verhogen. En zit het tegen met de wind of de heuvels: lekker stand 3 even aan zetten, of de S (Sport) stand, nog leuker.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

How, wat gaaf. Ik kijk er al naar uit om volgende week op Zolder te rijden. En dat rijden op t circuit zal wel lukken, vanaf 18h of mssn eerder tijdens de week, is het motor silence. Van dan zoef zoef over het asfalt met de ST5’s :d3: :d3: :d3:
Wie komt er nog naar Zolder, of starten we hiervoor een nieuw topic?
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Maak maar een nieuw topic, dan kan de voorpret voor de Belgen lekker van voren af aan beginnen. :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Reinout-St1x schreef: 08 mei 2018, 16:51 Allemachies.....50,6 km/h......
Ikke ikke ikke
Wat jammer dat ik dit vette event moest laten lopen.
Maken we toch gewoon ons eigen mini-eventje, hebben we eerder gedaan dus we weten hoe dat moet. Dus nu eerst wachten op de levering van mijn ST5 en dan fiets-swappend één of ander proeflokaal bezoeken. :hy:
Gebruikersavatar
Blizzard
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 97
Lid geworden op: 18 nov 2017, 19:47
Locatie: Dalen
Merk SP: Stromer ST3 sport

Super gave beelden mensen, een mooi stukje techniek. Kan ik erg blij van worden...

Groet,

Henk
Orange 20 inch ST1X met 618 batterij. Exit, nu: ST3 sport mat zwart.
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Nieuw topic aangemaakt mbt event in Zolder, kreeg de afb van de ST5 er niet, enkel de link.

Heeft Stromer iets verteld wanneer men zou beginnen met het leveren van de ST5?
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Plaats reactie