Speciaal voor bezoekers van het Stromer Forum: uitnodiging voor het Stromer Event in Zandvoort

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Op maandag 7 mei om 18:00u organiseert Stromer een exclusief event rondom de Stromer ST5 in Zandvoort.

Bezoekers van het Stromer Forum mag ik bij deze van harte uitnodigen om dit event bij te wonen.

Stromer ST5.png
Stromer ST5.png (25.66 KiB) 4494 keer bekeken

Let op: dit besloten event is alleen toegankelijk op uitnodiging van Stromer en het aantal beschikbare plaatsen is beperkt!


Wil je het Stromer ST5 Event in Zandvoort graag bezoeken?

Stuur een mailtje naar marketing@stromerbike.com met daarin je naam, adresgegevens en telefoonnummer. Vermeld ook met hoeveel personen je wil komen. Wacht niet te lang met aanmelden, want alleen de eerste 40 personen die zich aanmelden ontvangen daadwerkelijk een uitnodiging van Stromer.

Aanmelden kan tot vrijdag 4 mei 12:00u.

Je hoeft geen account te hebben op het Stromer Forum om jezelf voor het event aan te melden. Ook de meelezers zijn van harte welkom.

Oh ja: het is een verrassing wat er precies staat te gebeuren, maar neem je helm mee :mrgreen:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik ben van de partij. Hoewel ik de ST5 al getest heb, belooft dit event echt iets speciaals te worden en dat wil ik absoluut niet missen. :bp:

Plus: het is een buitenkansje om kennis te maken met de mensen achter de Nederlandse Stromer organisatie.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Golvas

Stromeur schreef: 02 mei 2018, 19:51 het is een buitenkansje om kennis te maken met de mensen achter de Nederlandse Stromer organisatie.
Hopelijk zijn de mensen van de kwaliteitscontrole en de garantiedienst ook aanwezig ... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

De technische mensen en productmanagement mensen van Stromer zijn er ook. Dus als je die de oren van het hoofd wil vragen: lekker langs komen. Ik kan je uit ervaring vertellen dat ze op alle vragen, kritiek en opmerkingen heel serieus ingaan.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Ik neem de helm mee... en m'n Es. Prachtige omgeving om een dagje los te gaan.
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

:aq kan er helaas niet bij zijn, was wel buitenkans geweest....

Ben benieuwd naar n uitgebreid verslag! :d3: :d3:
+ST2S and n-joying it to the max...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Jammer. Hadden we bijna een mini-reünie van onze laatste mini-meeting in Groningen gehad.

Verslag volgt absoluut. Maar dat is voor de mensen die nog twijfelen of ze gaan geen reden om thuis achter de laptop te gaan zitten wachten op onze schrijfsels. Zien en voelen is ervaren. Want op papier is de ST5 misschien een plaatje om te zien, een heel duur plaatje ook, maar man-man wat een bike! Ligt heel anders op de weg dan de Stromers die we tot nu toe gewend zijn, en toch ook weer niet, omdat-ie zo lekker ingeregeld is, precies zoals we ook van de andere Stromers zijn gewend.

Mensen die geen intentie hebben om een ST5 te kopen hoeven zich daardoor ook niet tegen te laten houden (tenzij je weet dat je dan feitelijk direct voor de bijl gaat, hé Fastedde? ;p ) Ik ben dik tevreden met mijn Es en hier komt ook geen ST5. Ik ga voor de lol, voor nogmaals de ST5, en om andere forumleden plus de mensen van Stromer te ontmoeten.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Regel een tafel, dan maken we er onze Stromer Forum info stand van, laptop erbij, visitekaartjes, onze Essen om de tafel en een paar enthousiaste forumleden die om beurten de stand bemensen want er moet uiteraard ook ST5 gereden worden.
Gebruikersavatar
Eric1971
Veteraan
Veteraan
Berichten: 300
Lid geworden op: 30 mar 2018, 03:24
Locatie: Herveld

Lomito schreef: 02 mei 2018, 23:37 Regel een tafel, dan maken we er onze Stromer Forum info stand van, laptop erbij, visitekaartjes, onze Essen om de tafel en een paar enthousiaste forumleden die om beurten de stand bemensen want er moet uiteraard ook ST5 gereden worden.
Dammmm moet werken :bu: was er graag bij geweest :bn:
ST1X mica Orange 2018 20” sport / bodyfloat / ergohandvaten/ 2x Oliebback Classic / Ultegra 10sp 11/28
woon-werk 25km enkel :d3:
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Damn das 200km+ rijden voor mij das wat teveel van het goede vermits ik de dag erna om 5u op moet, vind het wel spijtig had jullie graag eens gezien
Plaats reactie