Geveerde voorvork voor de Stromer ST5

Mountainmac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2018, 10:49

Deze is optisch beter, maar dan met wat minder veerweg en city uitrusting natuurlijk..
yAMSf.jpg
yAMSf.jpg (164.93 KiB) 4923 keer bekeken
St2s, Kinekt, Quadlock, Continental City Plus contact, Spurcycle, R8000 11-28, SQlab inner bar-ends.
Lomito

Dat ziet er al een stuk beter uit met afgeronde hoeken en met zonder nare knopjes... :ay
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Lomito schreef: 23 apr 2018, 23:04 Voor extra comfort heb ik best wel wat over. Op de ST5 komt uiteraard de Bodyfloat maar een geveerde voorvork zeker niet. Voor mij is de uitstraling van de fiets best belangrijk en met die geveerde voorvork krijg ik heel erg het volgende beeld voor ogen:
.
geveerde voorvork.jpg
:cool2: :cool2: :bu:
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Martin

De geveerde voorvork voor de ST5 komt eind dit jaar. De fabrikant schijnt WREN te zijn uit de VS.
Er is op dit moment nog weinig bekend hoe de vork er uit ziet, maar wel volgens het upside down principe en dat vind ik dan weer geheel in lijn met de ST5 een hele mooie oplossing. Dit wordt bij motoren al langer toegepast.
Ik ben dus erg benieuwd t.z.t hoe de vork er uit komt te zien. Prijs weten we wel: €1090
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Bericht verplaatst naar het reeds bestaande topic. Zie boven dus ;)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Martin

Oeps, ik wist niet dat er al een topic was over de geveerde voorvork. :oops:
Thanks Stromeur! :ay
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

No prob :)

De geveerde voorvork voor de ST5 kost helaas weer een vermogen, maar ik ben er wel heel erg benieuwd naar. Hopelijk past-ie ook op de ST3.

Iemand die al ervaring heeft met WREN vorken? Ik had nog nooit van deze fabrikant gehoord.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Zippybikky
Expert
Expert
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 jun 2018, 17:31
Locatie: Voorne-Putten

Of je laat een mooie lefty maken door flatland in Vlaardingen :bp:
Je kunt immers iedere vork monteren die je wil. Wren vorken staan tot op wel goed bekend onder fat bike rijders.
Ben benieuwd naar de plaatjes
Hopelijk in de richting van de hierboven geposte RS1
Remember to do things which are right rather than things that are easy
Philip
Runner-up
Runner-up
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 mei 2018, 03:25

Ik heb ondertussen een geveerde voorvork in bestelling voor mijn ST5. Hij staat gewoon met ordernummer in de catalogus maar zonder foto. Heeft iemand hem al te zien gekregen ?
Sven

Wat is nou de poeha over die USD vork?
Mijn mobylette had er ook een toen ik die rond 1984 ging berijden, en toen was ie denk ik al 10-15 jaar oud...
Plaats reactie