Gesprekje met oom agent

Plaats reactie
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Heden in Arnhem een politieagent op een mountainbike aangesproken en gevraagd hoe de politie met s-pedelecs op het fietspad omgaat.
Ik gaf aan dat veel s-pedelec rijders dit doen omdat ze het fietsen op de openbare weg niet veilig vinden.
Hij gaf aan mocht je aangehouden worden en als je aangeeft dat je uit veiligheidsredenen op het fietspad fietst met gepaste snelheid nooit in Arnhem een bekeuring zult ontvangen. :cool2:
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Random
Expert
Expert
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 sep 2017, 12:12

Marco Verkerk schreef: 14 feb 2018, 22:19 Heden in Arnhem een politieagent op een mountainbike aangesproken en gevraagd hoe de politie met s-pedelecs op het fietspad omgaat.
Ik gaf aan dat veel s-pedelec rijders dit doen omdat ze het fietsen op de openbare weg niet veilig vinden.
Hij gaf aan mocht je aangehouden worden en als je aangeeft dat je uit veiligheidsredenen op het fietspad fietst met gepaste snelheid nooit in Arnhem een bekeuring zult ontvangen. :cool2:
:cool2: hetzelfde heb ik gehoord van oom agent in amersfoort.
Plaats reactie