Kan ik een speed pedelec bouwjaar 2014 + CvO uit 2014 nog op kenteken zetten?

WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Zo is het en niet anders :ay
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
bikerke
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 111
Lid geworden op: 20 jul 2017, 16:18

Martijn Rookie schreef: 19 dec 2018, 09:47 Advies voor verkoper van QciQ is om voor einde jaar in Belgie op kenteken te zetten en dan in Belgie verkopen.
Wat je in België nodig hebt is een coc ( "gelijkvormigheidsattest") en een aanvraag tot inschrijving.
(Of een inschrijvingsbewijs)
Als je deze papieren hebt kan de koper ze zelf zonder problemen inschrijven.
Maar, ik denk niet dat je zelf een vtg in België zal kunnen inschrijven als je er geen verblijfplaats hebt.
En, als jij zelf deze kan inschrijven in België, dan heb je ook geen reden meer om deze te verkopen want dan
mag je er in Nederland ook mee rijden hé 😀
Gebruikersavatar
Martijn Rookie
Veteraan
Veteraan
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 dec 2018, 21:56
Locatie: Vleuten

Ik was echt super enthousiast en zag mezelf al rijden. Eigenaar had er maar 17 km op gereden. Maar ja al die regeltjes kunnen we helaas niet omheen in NL.... RDW was trouwens erg vriendelijk maar dit belandde wel in een speurtocht van veronderingen en keurmerken wat je dus ald consument zelf allemaal mag gaan uitspitten. Koop er wel een nieuw (minder sjeike) of een die al op kenteken staat.

Vind de Gazelle Cityzen Speed en Giant Quick E ook mooi al mag ik dat hier waarschijnlijk niet melden..... deze liggen wat meer in financiele bereik.

Gr Martijn
Stromer ST2 2018 - Commute Vleuten-Hilversum 32 KM (neem detour door Lage Vuursche)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Goed dat je er niet aan begonnen bent, zou dus een hoop gedoe op hebben geleverd (en geld hebben gekost).
Martijn Rookie schreef: 19 dec 2018, 19:34 Vind de Gazelle Cityzen Speed en Giant Quick E ook mooi al mag ik dat hier waarschijnlijk niet melden..... deze liggen wat meer in financiele bereik.
Natuurlijk mag je dat wel zeggen. En als je vragen over deze bikes hebt, dan kun je het altijd proberen in ons "Stromer versus andere Merken" subforum:

viewforum.php?f=23

Je zou ook kunnen wachten op de vernieuwde uitgave van de ST1:

viewtopic.php?f=13&t=1387
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Martijn Rookie
Veteraan
Veteraan
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 dec 2018, 21:56
Locatie: Vleuten

Is daar al meer over bekend dan, qua timing?
Stromer ST2 2018 - Commute Vleuten-Hilversum 32 KM (neem detour door Lage Vuursche)
Gebruikersavatar
Martijn Rookie
Veteraan
Veteraan
Berichten: 336
Lid geworden op: 18 dec 2018, 21:56
Locatie: Vleuten

OMSCHRIJVING
EINDELIJK!

Eindelijk het lang verwachte nieuws uit Zwitserland: Stromer komt met een nieuw instapmodel. Een volledig nieuw ontwikkelde ST1. De fiets is voor het eerst te zien op de Eurobike fietsbeurs in Friedrichshafen. Zoals het er nu uitziet worden de prijzen:
€ 4290,- voor basis kleuren: Deep red, Light grey, Dark grey
€ 4590,- voor de Limited edition: Graphite yellow
(Prijzen hierboven zijn met een 618Wh accu)

Deze fiets komt ook beschikbaar als 25 km/h uitvoering, dan kost hij € 3990,-

Het is nog wel even wachten, de eerste ST1’s rollen naar verwachting juli 2019 van de productieband.

PLUSPUNTEN
ALLEEN DE ESSENTIELE ONDERDELEN, MAAR TOCH EEN COMPLETE FIETS
STRAK DESIGN, GESCHIKT VOOR HEREN EN DAMES
FLUISTERSTILLE MAAR ZEER KRACHTIGE SYRO DRIVE ACHTERWIELMOTOR (500W)
GESCHIKT VOOR WOON-WERK VERKEER MAAR DANKZIJ HET COMFORT-STUUR NU OOK VOOR TOURING!
KENMERKEN
Leverbaar in 4 kleuren: Graphite yellow, Deep red, Light grey, Dark grey
(Graphite Yellow is een Limited edition)
‘Mixed’ frame combineert comfortabele instap met een stijf frame
Tektro Dorado hydraulische schijfremmen met TRP822 remgrepen
Omhoog-staande stuurpen en en riser-bar stuurbocht zorgen voor een meer comfortabele zitpositie
Bediening van de Omni en motor bij het linkerhandvat (was voorheen rechts)
Vee-Tire Zilent banden (dus geen Pirelli’s)
27,5 inch wielen
Racktime achterdrager
Roxim koplamp
Ergon GP1 grips
Stromer ST2 2018 - Commute Vleuten-Hilversum 32 KM (neem detour door Lage Vuursche)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

En waarschijnlijk alleen in 17" en 20". Althans: dat was bij de vorige ST1 ook zo en ik meen me te herinneren dat dit bij de nieuwe ook gaat gelden... Iets om in je achterhoofd te houden en indien belangrijk voor je: zo snel mogelijk verifieren.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie