Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Gewoon onwaarschijnlijk. Onder het motto van de doorstroming
Wordt het STOP principe in Antwerpen niet toegepast bij nieuwe aanpassingen van wegen, dat is zowat de enige plek in Europa (STOP-principe= bij ontwerp eerst plaats voor Stappers, dat voor Trappers, dan voor Openbaar vervoeren tenslotte Personenwagens). Dat leidt dus tot situaties waarbij de verkeerslichten midden op het fietspad staan
In onze gemeente moeten voetgangers twee roodlicht cycli wachten om over te steken, omdat zij anders het autoverkeer te lang ophouden (sic)
Nu dus ook nog eens voorrang afnemen van fietsers op dit soort wegen, ik vermoed dat dit betekent dat je als fietser op elk rond punt van een gewestweg moet gaan stoppen, je wordt dus niet langer aanzien als een volwaardig deelnemer aan 't verkeer
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)