Tijdsduur aanvraag nummerplaat België

BadPritt
Expert
Expert
Berichten: 111
Lid geworden op: 29 mar 2018, 22:24

Golvas schreef: 21 jul 2018, 09:45 Kwam ook al meerdere keren ter sprake: een BA Motorrijtuigen is op dit moment nog altijd de enige manier om wettelijk in orde zijn met je verzekering.
Dit is duidelijk niet correct.
Het beste bewijs is dat je effectief een nummerplaat krijgt zonder verzekering.
Probeer dat maar eens met een auto of scooter ...
Golvas

Daar gaan we weer ... dit is zeker correct.

BA Motorrijtuigen is en blijft - tot op heden, in afwachting van de door Kris Peeters reeds twee keer beloofde wetsaanpassing - nog altijd verplicht ... door de garageknop (en door de boostfunctie) is autonoom rijden met een Stromer immers perfect mogelijk.

Zie ook onderstaand antwoord van F. Bellot (laatste regel !):

Afbeelding
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Golvas heeft gelijk.

Dat er aan de uitvoerende kant fouten worden gemaakt doet daar helemaal niets aan af.

(En ik begrijp de verwarring daarom ook totaal niet. Als ik met 230km/u over de A2 rij en ik kom ermee weg dan wil dat immers ook niet ineens zeggen dat de regels anders zijn dan vastgelegd.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Golvas

Ik heb ettelijke uren, mails, telefoongesprekken, etc ... gespendeerd aan het uitspitten van deze materie, klopt inderdaad als een bus.

Dat in België het gros van de speed-pedelecs ofwel totaal niet ofwel verkeerd verzekerd rondrijden maakt mijn zaak niet, voor die € 62 per jaar ben ik graag in orde ... en de dag dat ik een ongeval heb (met de Stromer of dat er een andere speed-pedelec op één van mijn voertuigen knalt) weet ik alvast tegen de deskundige te vertellen waar hij alert voor moet zijn, mocht hij dat nog niet weten ... :mrgreen:
Kornelito
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 mei 2018, 16:52
Locatie: Leuven

Ik heb ook het zekere voor het onzekere genomen: BA genomen. Extra voordeel: je plaat is er zo goed als direct ;)
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km
Buzze
Expert
Expert
Berichten: 266
Lid geworden op: 20 dec 2017, 13:16
Locatie: Antwerpen - Noorderkempen

Stromeur schreef: 21 jul 2018, 14:36 Ik hou van Belgen, echt waar.
Belgium explained in two words:
Afbeelding
Scheldelaan-Stromer
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

:bj
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

"failed state" alla Stef :? :roll: :bc
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Golvas

Ga je België vergelijken met Suriname ?
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Failed number plate? Beter he!
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Plaats reactie