Stromer wachtruimte

Gebruikersavatar
RRRRonald
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 apr 2018, 19:34
Locatie: Houtem
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 17000

Voor de kenners; de “Vroege Duitsers” zullen toch onderhand al wel rijp zijn? :D
Golvas

Prunus Early Rivers ... :ba
NikolaasArts
Pro
Pro
Berichten: 64
Lid geworden op: 29 mei 2018, 19:59

Vorige week woensdag een ST2 besteld en de FM sprak over 6 tot 8 weken levering. De ST2 zou vlotter gaan dan de ST1x, daar lopen de wachttijden nog meer op.
pjjvh
Runner-up
Runner-up
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 mei 2018, 09:07
Locatie: Brugge

Ik heb net ook een ST2 besteld...de FM hoopt (samen met mij :ay !) in de volgend weken een voorbesteld exemplaar geleverd te krijgen.....
Voorschot betaald maar heb tevens opschortende voorwaarden bedongen...indien geen Stromer binnen de twee volgende maanden..is the deal off en stel ik de aanschaf uit naar 2019 :cry:
ST2 2018 - sport 20’ - matt black - 983 Wh
KevKe
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 16 jan 2018, 12:34
Locatie: België

Mijn nummerplaat is vandaag binnengekomen na 8, 9... Weken... Ben de tel al kwijt.
ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - Zwart
Storm
Runner-up
Runner-up
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 apr 2018, 14:58
Locatie: Kempen

Vandaag exact 3 maanden aan het wachten.
Het is zinloos de dealer nog te bellen voor info, die is er toch niet.
Is er wel eens informatie van Stromer dan is die waardeloos en incorrect.
De ene klant wacht 4 dagen, de andere 4 maanden…

Daar kijkt hier niemand nog van op. Ik ben zelf mijn verbazing en enthousiasme ook kwijt gespeeld.

Hopelijk is mijn oude SP met middenmotor vandaag klaar. Ik wacht al 2,5 weken op FM om een kabeltje te vervangen.
Leveringsproblemen (herkenbaar), maar je kan het wel gewoon bestellen op internet.
Ik had beter nog een jaar gewacht om te dromen van een Stromer, dan stonden de concurrenten al weer een stapje verder.
Misschien zou men mij als klant dan met een beetje meer respect benaderen.

Enfin, er zijn ergere zaken in de wereld dan wachten op een dure fiets die niet comfortabel is en vol technische mankementen zit.
Hopelijk kan ik voor 8 juli eens een positief bericht posten!
Gazelle CityZen Speed: 2016 - 2018
ST2 2018
W-W: 30km enkel
Winters
Pro
Pro
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2018, 21:46
Locatie: Hechtel-BE

Ik ken dat gevoel..
Vandaag op de kop af, vier maanden aan het wachten.
Geplande levering is voorzien voor 25/06. Maar ik heb er totaal geen hoop meer in dat deze datum gehaald wordt.
FM is zelf ook de wanhoop nabij. Bestelde fietsen komen met mondejsmaat binnen, zonder enige chronolgie.
Stromer zelf is bijna niet bereikbaar.
Ikzelf,net zoals veel collegas hangen vast aan het lease contract .dus wachten is de enige optie.
FM heeft veel particuliere annuleringen moeten ondergaan, en klanten die dan ergens anders een merk kopen die hij niet draagt.( bvb riese & muller, trek en specialized)

Een collega verwoorde het zo :ST1X:(S)pijtig (T)riestig ,1X en nooit meer..

gelukkig is er dit forum nog
ST1X 2018
Fietsnaam: Zwèrten Duvel
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

KevKe schreef: 06 jun 2018, 20:45 Mijn nummerplaat is vandaag binnengekomen na 8, 9... Weken... Ben de tel al kwijt.
Ook met KBC lease?
In ieder geval, de geplande levering aan klant(officieel KBC document) op 8 juni is dus niet gehaald. De meeste onder ons wachten op hun Stromer, maar KBC lease slaagt er in de Stromer op de eigenaar te laten wachten. En als ik zie hoe lang jij hebt moeten wachten zit ik nu in de helft. Dit is absoluut onaanvaardbaar en ik weet nu al dit de eerste maar de laatste keer. Ocharme die van mijn werk die tot in september moeten wachten op hun Stromer. Daar nog eens 2 maanden bijtellen en met geluk kunnen ze nog wat Stromeren dit jaar.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
MichelJ
Pro
Pro
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 mei 2018, 21:53
Locatie: Antwerpen

R&M zijn op dit ogenblik ook op achterstand, collega's moeten ook nog weken wachten. Mijn FM bestelt gewoon een hoop extra fietsen alle paar weken, ik had geluk dat mijn model nog op voorraad was. Eens ik de definitieve offerte had ging die opzij, van het moment van goedkeuring en bestelling door KBC zijn alle nodige documenten doorgestuurd naar KBC, en de fiets werd dan ineens klaargemaakt. Heeft toen nog 2-3 weken in de etalage gestaan met mijn naam op. Blijkbaar ging het toen nog niet om via webDIV de platen aan te vragen voor een speed pedelec(weet niet of het ondertussen ook nog zo is). Was wel in een periode met een hoop vakanties en brugdagen.

Denk dat er een massale intekening is gebeurd via fietslease in België en niemand nog kan volgen :)
KevKe
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 16 jan 2018, 12:34
Locatie: België

Oregon schreef: 08 jun 2018, 16:02
KevKe schreef: 06 jun 2018, 20:45 Mijn nummerplaat is vandaag binnengekomen na 8, 9... Weken... Ben de tel al kwijt.
Ook met KBC lease?
In ieder geval, de geplande levering aan klant(officieel KBC document) op 8 juni is dus niet gehaald. De meeste onder ons wachten op hun Stromer, maar KBC lease slaagt er in de Stromer op de eigenaar te laten wachten. En als ik zie hoe lang jij hebt moeten wachten zit ik nu in de helft. Dit is absoluut onaanvaardbaar en ik weet nu al dit de eerste maar de laatste keer. Ocharme die van mijn werk die tot in september moeten wachten op hun Stromer. Daar nog eens 2 maanden bijtellen en met geluk kunnen ze nog wat Stromeren dit jaar.
Neen, via Cyclis. Die hebben me de fiets wel laten meenemen en verzekerden dat ik er al mee mocht rijden. De fm vertelde me dat het bij andere leasing maatschappijen niet zou mogen.
ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - Zwart
Plaats reactie