Stromer wachtruimte

Golvas

Bart Vervenne schreef: 24 mei 2018, 11:44 ik kan niet aanvaarden dat men niet beter communiceert met de klant.
De fabrikant en de dealer communiceren onderling en de dealer en de klant communiceren onderling ... zo zou het toch moeten zijn.
Gebruikersavatar
RonCall
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 mei 2018, 20:44

Blijkbaar niet altijd zo, alhoewel het een andere fiets betreft (omdat Stromer niet kan wegens zithouding) al wachtende van vorig jaar. Gisteren nog maar eens naar de dealer, officieel weer met een maand uitgesteld (week 32) en langs de neus weg zou maar rekenen naar de herfst toe. Bij contact fabrikant en hoofd invoerder krijg ik altijd hetzelfde antwoord, U moet contact nemen met de winkel waar de fiets besteld is maar die krijgt van hun geen info maar ook alleen vage beloftes. Kreeg gisteren wel een standaard brief mee met officiële verontschuldiging van de fabrikant mee dat wegens tekort aan onderdelen ..... :bh:
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Bart Vervenne schreef: 24 mei 2018, 11:44 Ik heb een ST2 2018 besteld begin februari 2018. Oorspronkelijke leverdatum was ergens eind april. Verleden week een berichtje gekregen van mijn dealer dat de levering voorzien was voor week 21 ( dus deze week).
Na het vragen van wat extra info kreeg ik een bericht dat de levering is uitgesteld tot ergens tussen begin juni en midden augustus.
Ik kan begrijpen dat er problemen zijn met onderdelen maar ik kan niet aanvaarden dat men niet beter communiceert met de klant.
Ik ben dan ook erg ontgoocheld wat ik had grootse plannen voor mijn vakantie begin juli en men kan mij niet zeggen of hij er zal zijn of niet. Ik ga dus mijn bestelling annuleren, wat is volgens jullie het beste alternatief wat onmiddellijk Jan geleverd worden?
Een klever X-Speed. Ook wel een zekere levertermijn, maar niet tot midden augustus. De grotere batterij laat wel wat op zich wachten, en het verbruik ligt wat hoger, maar met 't prijsverschil kan je een extra grote batterij kopen bij de X speed, en dan geraak je volgens mij wel verder dan met één batterij bij de ST2
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Golvas

De levertermijn voor een ST1x in Charcoal of Ocean is volgens de info die ik vandaag van een dealer mocht ontvangen september 2018. :shock:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Bart Vervenne schreef: 24 mei 2018, 11:44 Ik ga dus mijn bestelling annuleren, wat is volgens jullie het beste alternatief wat onmiddellijk Jan geleverd worden?
Bellen met de Stromer Concept Store in Amsterdam, die heeft zo te zien de ST2 2018 in alle maten in zowel wit als zwart op voorraad.

Ze leveren ook naar België, alleen service en onderhoud zal wat onhandiger zijn. Je zou kunnen bekijken of je in de buurt van jouw locatie een adoptiedealer kunt vinden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
gillflyer
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 jan 2018, 18:28
Locatie: Rtslr

Je moet die NL fiets dan wel eerst importeren naar België, toch?
Golvas

Vignet 705 bij douane ... piece of cake.
gillflyer
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 jan 2018, 18:28
Locatie: Rtslr

En zoals bij een jong recente wagen dan het verschil in BTW als er dat is.
Golvas

Nee, dat is niet van toepassing bij speed-pedelecs.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

gillflyer schreef: 24 mei 2018, 19:31 Je moet die NL fiets dan wel eerst importeren naar België, toch?
Ik verwacht dat deze NL dealer alle papierwerk dat nodig is voor levering naar België in orde maakt.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie