Stromer wachtruimte

mhoutman

Winters schreef: 14 jun 2018, 20:00 FM zag dat de leverdata's weg waren uit zijn overzicht.
Dat was het antwoord van Stromer op zijn vraag
FM= Pauwels, Lommel
Ikke niet begrijpen :ai
Winters
Pro
Pro
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2018, 21:46
Locatie: Hechtel-BE

Mijn fietsdealer zag op een dag dat de leveringsdatums verdwenen waren uit het overzicht dat hij van Stromer krijgt.
Stromer meld daarop dat de datums zijn weggehaald uit de lijst omdat ze geen valse beloften willen maken.
En dat alle fietsen zullen uitgeleverd worden tussen nu en augustus.

Of dit nu voor deze dealer persoonlijk of alle BE dealers gaat zijn ,weet ik niet
ST1X 2018
Fietsnaam: Zwèrten Duvel
pjjvh
Runner-up
Runner-up
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 mei 2018, 09:07
Locatie: Brugge

Bedankt!!!
Mogelijks nog een paar maand ijsberen in de wachtruimte dus :shock: :shock: :shock: :shock:
In ieder geval beter nieuws dan het artikel uit De Morgen van maandag omtrent "Stromer levertijden tot in februari 2019"
Hoop doet leven.. :aq
ST2 2018 - sport 20’ - matt black - 983 Wh
BadPritt
Expert
Expert
Berichten: 111
Lid geworden op: 29 mar 2018, 22:24

De leveringsdatum van mijn ST2 2018 is ook "uit het systeem verdwenen".
Hij is namelijk vandaag geleverd bij de dealer ;p :bp:
Volgende week mag ik hem gaan afhalen.

Besteld begin april, levering was oorspronkelijk gepland tegen half mei en nu half juni zal ik hem hebben.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Een maand vertraging dus. Dat valt nog mee gezien alle verhalen. Gefeliciteerd!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
BadPritt
Expert
Expert
Berichten: 111
Lid geworden op: 29 mar 2018, 22:24

Valt inderdaad reuze mee, gezien de dealer een week geleden nog geen datum wist en het vermoedelijk half juli maar kon ook augustus zou zijn.

Ik begrijp nog altijd niet dat Stromer geen lijst kan geven van leverdata van vooraf bestelde fietsen.
Het staat ineens bomvol met geleverd stromers bij de dealer

En dat de datum dan schuift tot daar aan toe, maar dat je bvb weet "er zijn nog x leveringen voor jouw fiets" en de nieuwe datum wordt ...
Kornelito
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 mei 2018, 16:52
Locatie: Leuven

Stromer is volle bak bezig da achterstaande backorders er door te jagen. Goed nieuws alleszins ;). Hopelijk snel bericht van m'n dealer!
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 23 apr 2018, 23:34 Ik denk dat je record-houder "forumposter zonder Stromer" bent met je 470 bijdragen, dus je hebt het nu zo zoetjesaan ook echt wel verdiend.
Heb ik ondertussen ruim verbeterd ;p
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Hoorde vandaag van een collega dat de levertijd van een Bulls Green Mover juli 2019 is. Hij heeft z'n bestelling geannuleerd..
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Iemand die ik ken heeft een riesse und muller in bestelling die ook nog maanden op zich laat wachten, hier in belgië is het een wonder aan het worden om een SP te bezitten :mrgreen:
Plaats reactie