Stromer wachtruimte

TimB
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 apr 2018, 08:31

:D :D :D

Maar in elk geval Marijn, veel succes. Bij mij heeft doorsturen offerte tot bestelling fiets een volle maand geduurd, sinds de bestelling zit ik al twee maanden te wachten zonder enige communicatie van KBC, en op het moment dat hij geleverd wordt is het blijkbaar nog eens minstens een maand wachten op de nummerplaat. Sterkte!
Marijn
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 jun 2018, 21:08
Locatie: Mechelen
Km-stand: 11000

Ik heb vandaag een bestellingsnummer gekregen, dus dat lijkt toch al goed te gaan? :). De fiets stond al ter bij de fietshandel gereserveerd voor me na 'mondelinge afspraak'.
Myxomatose
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 37
Lid geworden op: 14 jan 2018, 20:33
Locatie: Klein Brabant (B)
Merk SP: Stromer
Km-stand: 15.000

Ik ben daarnet langs geweest bij een dealer uit het Mechelse in die wist me te vertellen dat als ik een ST2 22 inch zou bestellen deze pas in het voorjaar van 2019 geleverd zou worden :cry: :? :ck: :o
De ST1X zou wel sneller geleverd kunnen worden.

Heb wel een afspraak gemaakt om (eindelijk) eens een uitgebreide testrit te maken met de ST2, ben wel erg benieuwd wat het gaat geven.
ST2 2018 - Sport 22" - Matt Black - 983 Wh
pjjvh
Runner-up
Runner-up
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 mei 2018, 09:07
Locatie: Brugge

Zou de ST2 in 2019 dan toch niet door de ST3 vervangen worden?
Makes sense ....ST1, ST2, ST3, ST5 (exit ST2s?)
En in 2020 ST4? :lol:
ST2 2018 - sport 20’ - matt black - 983 Wh
joost
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 102
Lid geworden op: 23 dec 2017, 21:53
Locatie: Dordrecht
Merk SP: Stromer ST3

Vandaag bericht van mijn dealer ontvangen dat hij volgende week mijn fiets binnen krijgt. Zal het dan toch gaan gebeuren :bp:

ST1x ocean blue 22”
🇳🇱 Stromer ST3 2020 Deep Black 🚀
Bodyfloat
Golvas

TimB schreef: 19 jun 2018, 13:46 op het moment dat hij geleverd wordt is het blijkbaar nog eens minstens een maand wachten op de nummerplaat.
Bizar aangezien de inschrijving via webDIV kan gebeuren en de nummerplaat dan daags nadien wordt afgeleverd.
TimB
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 apr 2018, 08:31

Golvas schreef: 19 jun 2018, 22:37
TimB schreef: 19 jun 2018, 13:46 op het moment dat hij geleverd wordt is het blijkbaar nog eens minstens een maand wachten op de nummerplaat.
Bizar aangezien de inschrijving via webDIV kan gebeuren en de nummerplaat dan daags nadien wordt afgeleverd.
Ook voor leasing al? Laatst ontvingen er mensen van KBC mail dat inschrijving 4 weken zou duren.
Golvas

Ik zou durven denken dat het feit dat de inschrijving op een leasingbedrijf gebeurt geen impact mag / kan hebben op de "snelheid van inschrijven" ? Als dat zo mocht zijn, welke verklaring hebben ze daar dan voor ?
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Ik heb iets meer dan 4 weken moeten wachten op een nummer plaat via kbc lease. Is wel aangevraagd met de brugdag weken begin mei. Maar dan nog, is dit te lang.
Maar nu dit voorbij is ben ik het bijna vergeten, al hoop ik wel dat het voor diegene die achter mij komen in de nabije toekomst sneller zal gaan. Want de meeste moeten veel langer op hun Stromer wachten en dan nog eens een maand erbij pfff.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Winters
Pro
Pro
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2018, 21:46
Locatie: Hechtel-BE

Vandaag bericht van m'n FM gehad
Dankzij zn voorbestellingen is er vandag een ST1X comfort 20' charcoal binnegekomen( ik had een sport besteld via de leasing)
Ik heb beslist deze aan te nemen.

Nu nog wachten op de nummerplaat (ben het wachten sinds 9 februari al gewend)
ST1X 2018
Fietsnaam: Zwèrten Duvel
Plaats reactie