Stromerforum.nl in de lift

Stromer Community Lounge.
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Re: Stromerforum.nl in de lift

Bericht door Stromeur » 10 okt 2018, 21:10

Reinout-ST3 schreef:
02 okt 2018, 04:13
Maar het is nu al oktober en de tijd gaat snel. Je gaf aan dat je mogelijk voor 2019 andere ideeën had ? Laat maar horen.
Liever een vraag (te vroeg ?) gesteld dan een onderbreking van dit forum.
Dank voor je vraag hierover Reinout, de tijd vliegt inderdaad. Het forum onderbreken gaat sowieso niet gebeuren, maar ik ben er nog steeds niet uit hoe ik mijn andere ideeën precies vorm wil geven. Ik denk wel in de richting van dealers het forum financieel gaan laten dragen (met behoud van onafhankelijkheid uiteraard; er zijn fora waarop dit wel lukt, maar het is een lastig gebied om in te bewegen).

Mijn twijfels zitten in de lay-out, invulling, handhaving van de neutraliteit en onze ongezouten meningen, en logistieke afhandeling.

Zodra ik een helder plan heb, zal ik dit per PB delen aan een groepje meedenkers om op te kunnen schieten. Gaat nog voor het einde van dit jaar gebeuren. En als het niks is, dan gaat gewoon de doneer-knop weer aan! :cool2:
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 10 okt 2018, 21:13

Ik zag net dat twee dagen geleden eindelijk ons record van het meeste aantal bezoekers tegelijkertijd online weer eens is verbroken. We zitten bijna aan de 100 :d3:
Het grootste aantal gebruikers online was 99 op 08 okt 2018, 21:21
Ik denk dat we het ditmaal aan de ST3 LE review te danken hebben. Die is aardig bekeken en gedeeld via FB (811 bereikte mensen alleen al via de Stromer Forum FB pagina, topic zelf meer dan 1600 keer gelezen binnen 4 dagen).
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 15 okt 2018, 15:12

Het grootste aantal gebruikers online was 105 op 15 okt 2018, 12:57
:mrgreen:

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 15 okt 2018, 15:22

Stromeur schreef:
15 okt 2018, 15:12
Het grootste aantal gebruikers online was 105 op 15 okt 2018, 12:57
Men komt massaal naar ons forum om te leren hoe je jezelf weerbaar kunt maken tegen de klimaatwet en fijnstof veroorzaakt door main stream media. Het zijn interessante tijden...
.
http://www.interessantetijden.nl/2018/1 ... limaatwet/
Waar het :ba vol van is...

Plaats reactie