Stromerforum.nl in de lift

Stromer Community Lounge.
Lomito
Veteraan
Veteraan

Re: Stromerforum.nl in de lift

Bericht door Lomito » 13 mei 2018, 04:34

Lomito schreef:
15 nov 2017, 13:19
Whoppaaaa... en dat is 1.000! :hy:
En 6 maanden later staat de teller alweer op 2.000... ofwel gemiddeld 5,5 berichten per dag. :oops:
Waar het :ba vol van is...

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 01 jul 2018, 21:21

De statistieken van mei en juni dit jaar.

De stijgende lijn in het aantal unieke bezoekers is nog steeds aanwezig :) Met het dataverkeer was het in juni wat rustiger dan in mei, maar ik snap nu wel waarom: de halve community was veel te druk bezig in een whatsapp groepje met het in elkaar draaien van een briljante kalender!

Dat de diverse Stromer wachtkamers nog altijd tjokvol zitten (ook die situatie heeft de Stromer kalender gehaald) zal het dataverkeer geen goed doen. Normaal gesproken zouden de nieuwe Stromer-foto's je in deze tijd van het jaar om de oren vliegen. Daar keek ik zo ontzettend naar uit, maar er worden domweg te weinig Stromers uitgeleverd om dat te laten gebeuren.

Ook ben ik zelf wat minder actief op Social Media, met name op Facebook, omdat ik het actief posten op FB een behoorlijk frustrerende bezigheid vind (vechten tegen de bierkaai van onwetendheid) en omdat één van beheerders van een FB groep achter mijn rug om ineens linkjes naar het Stromer Forum met nuttige informatie is gaan verwijderen. (Zeg me dan gewoon rechtstreeks dat je dat doet... ) We zijn er toch om elkaar te helpen, maar kennelijk ervaart hij een concurrentie/strijd die er wat mij betreft helemaal niet is. Soit.

Met de plaatjes-loer pagina op Instragram gaat het heel erg goed. Inmiddels meer dan 300 volgers van over de hele wereld en een bonte verzameling geweldige Stromer foto's, die ik daar dankzij jullie heb weten te verzamelen.

Hoe dan ook: ik hoop voor iedereen dat de levering van de nieuwe Stromers snel weer wat in de lift komt en dat de kwaliteit ervan álle eerdere jaargangen gaat overtreffen :cool2:

Statistieken Stromer Forum 1.png
Statistieken Stromer Forum 1.png (104.44 KiB) 418 keer bekeken
Statistieken Stromer Forum 2.png
Statistieken Stromer Forum 2.png (82.07 KiB) 418 keer bekeken
Statistieken Stromer Forum 3.png
Statistieken Stromer Forum 3.png (25.01 KiB) 418 keer bekeken
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 01 jul 2018, 22:28

Stromeur schreef:
01 jul 2018, 21:21
omdat één van beheerders van een FB groep achter mijn rug om ineens linkjes naar het Stromer Forum met nuttige informatie is gaan verwijderen.
Ik dacht, nu ik het er toch over heb: er staat nog geen enkel bericht over de nieuwe ST3 op de betreffende FB pagina, dus ik deel het wel even, is toch leuk voor die 1262 leden. En jawel, binnen een half uur is de link verwijderd.

Kennelijk vindt de beheerder van de "Stromer België" FB groep het zó belangrijk om helemaal niets van het Stromer Forum in "zijn" groep te laten zien, dat-ie nog liever zinvolle informatie voor zijn eigen leden weg houdt. Bijzonder.

Maar misschien is-ie alleen anti-mij en mogen anderen wél een linkje naar het Stromer Forum topic delen in de FB groep "Stromer België"? (Hint, hint :mrgreen: )
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

FreddyH
Veteraan | Forum Supporter
Contacteer:

Bericht door FreddyH » 01 jul 2018, 22:55

Stromeur schreef:
01 jul 2018, 22:28
Maar misschien is-ie alleen anti-mij en mogen anderen wél een linkje naar het Stromer Forum topic delen in de FB groep "Stromer België"? (Hint, hint :mrgreen: )
Laat hem lekker in de sh*t zakken. Is het niet waard.
Bulls Green Mover E45 (GoSwiss, 1260 Wh accu) sinds 10-2014
Extra's: Back-Roller Classic - Smarthalo - NCX-SP12 - Spurcycle - Marathon GT365 - "Bouwlamp"

FreddyH
Contacteer:

Bericht door FreddyH » 01 jul 2018, 23:22

Stromeur schreef:
01 jul 2018, 22:28
Nu ben ik als techneut altijd erg nieuwschierig naar de limieten van een systeem... dus zat ik me net af te vragen wat er zou gebeuren als een man of 50-100 of zo allemaal linkjes naar dit forum zouden gaan plaatsen... :d3:
Extra's: Back-Roller Classic - Smarthalo - NCX-SP12 - Spurcycle - Marathon GT365 - "Bouwlamp"

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 01 jul 2018, 23:24

Ik heb er alle vertrouwen in dat de hosting provider van dit forum het kan hebben. Tot zover de technische kant. Wat er aan de emotionele kant van gene zijde gaat gebeuren; geen flauw idee.

FreddyH
Contacteer:

Bericht door FreddyH » 02 jul 2018, 07:52

Ik had het meer over het emotionele systeem van die beheerder :mrgreen:

Wiebe

Bericht door Wiebe » 02 jul 2018, 10:51

Die drop in berichten op de 30ste :bj :bj :bj
St1X 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 10000+ and counting.

FreddyH
Contacteer:

Bericht door FreddyH » 02 jul 2018, 15:11

Wiebe schreef:
02 jul 2018, 10:51
Die drop in berichten op de 30ste :bj :bj :bj
Niet helemaal waar: de zaterdagen ervoor waren ook al minder druk :lol:
Maar volgens mij hebben we dat 1 juli alsnog ruimschoots gecompenseerd, ik wel in elk geval :d3:

Wiebe

Bericht door Wiebe » 02 jul 2018, 17:32

Klopt, zaterdag was evenveel als andere zaterdagen, maar de drop van vr op za was dit keer beduidend groter
St1X 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 10000+ and counting.

Plaats reactie