Stromer-actie in beeld

Stromer Community Lounge.
Daniel1975
Veteraan
Veteraan

Re: Stromer-actie in beeld

Bericht door Daniel1975 » 03 sep 2018, 18:30

Serieus lampje inderdaad :bf:

"Beviel mij prima behalve die vele e-bike" zegt ie op zijn........e-bike :aq ;p

FreddyH
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Contacteer:

Bericht door FreddyH » 03 sep 2018, 18:56

:bj
Bulls Green Mover E45 (GoSwiss, 1260 Wh accu) sinds 10-2014
Extra's: Back-Roller Classic - Smarthalo - NCX-SP12 - Spurcycle - Marathon GT365 - "Bouwlamp"

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 03 sep 2018, 19:19

Martin schreef:
03 sep 2018, 14:03
Zelfs op de rotonde gaat het goed.. :mrgreen:
Ik stel me tevreden met de wetenschap dat iedereen een keer aan de beurt komt... en dat je dan maar liever geluk hebt om hooguit het ego te deuken. Ik besef maar al te goed dat ik geluk heb gehad met dat sneetje in mijn arm en de volgende dag weer vrolijk op de ST5 doorkarren. Er zijn er genoeg die weken/maanden moeten herstellen en zelfs revalideren.
Waar het :ba vol van is...

Martin
Veteraan
Veteraan

Bericht door Martin » 03 sep 2018, 21:19

Ach ja Chris, daar heb je gelijk in. En in mijn geval staan de beste stuurwal aan wal, want ik heb nog helemaal geen Stromer :oops: (ja, duurt lang). Tijdens mijn proefrit met de ST5 bij Egberts zal ik eerlijk zeggen dat ik ook 2 situaties heb mee gemaakt waarbij ik achteraf nog van geluk mag spreken. Op dat moment zat ik helemaal in de flow van de snelheid dat je bepaalde situaties onderschat.

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 29 sep 2018, 00:02

Met een ST5 kun je met gemak 45 km/uur halen en ben je vaak veel sneller dan auto's... in de bebouwde kom dan, in het buitengebied is de auto meestal in het voordeel. Alhoewel ik niet snel opgeef...
.

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 30 sep 2018, 17:04

Search modus :bj (Ik zou eerder in de Search & Destroy modus zijn gegaan met zo'n auto-actie. Redelijk schokkend dat ze je niet had gezien. Wat ze eigenlijk bedoelde was dus: ik heb gewoon niet eens gekeken joh.)
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Martin
Veteraan
Veteraan

Bericht door Martin » 30 sep 2018, 18:29

Mooi voorbeeld van totaal gebrek aan inschatting van snelheid speed pedelec. Persoonlijk zou ik er geen aandacht meer aan hebben besteed en mijn eigen weg zijn gegaan, maar Lomito had een soort predator instinct op dat moment.. :dwarf:

Ik had trouwens ook het idee dat mevrouw niet onder de indruk was van het angst- en schrikmoment van het moment. Sterkte zei ze nog zelfs..kwam mij niet echt overtuigend over.

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 30 sep 2018, 20:02

Het was overduidelijk dat ze niet eens gekeken had en op de automatische piloot de bocht had genomen. Mijn claxon en non-verbale communicatie heeft ze wel opgemerkt, dat kon ik uit haar antwoorden wel opmaken ofwel ze wist het wel maar dacht er mee "weg" te komen... Wie verwacht er ook een fiets die je 5 km verderop weet te traceren. Dat ze een fout maakt vind ik niet zo erg, doen we allemaal op z'n tijd maar het doen of je neus bloedt en er dan in je autogebakje er 'snel' vandoor gaan... Wel lachen dat ik haar binnen 5 minuten gevonden had. :lol:

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 11 okt 2018, 00:17

En hierbij de integrale registratie van mijn ritje naar Duitsland afgelopen zaterdag, vanaf de Waalbrug Nijmegen naar Kleve Materborn. Speciaal voor iedereen in de wachtkamer of ziekenboeg... veel kijkplezier.
.

jjj
Pro | Forum Supporter
Pro | Forum Supporter

Bericht door jjj » 11 okt 2018, 11:44

Lomito schreef:
11 okt 2018, 00:17
En hierbij de integrale registratie van mijn ritje naar Duitsland afgelopen zaterdag, vanaf de Waalbrug Nijmegen naar Kleve Materborn. Speciaal voor iedereen in de wachtkamer of ziekenboeg... veel kijkplezier.
Ik heb mijn best gedaan; maar wat een stress levert die video mij op. Mijn hartslag is, terwijl ik op bed lig, 121, mijn horloge geeft een stress niveau aan van 94!

Zou dit komen omdat ik te veel Russische video’s gekeken heb; je weet wel van die chauffeurs die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gehad? Van die filmpjes waarbij elke minuut een deftig ongeluk gebeurt... :ck:
sinds 18-07-2018 een ST5

Plaats reactie