Stromer-actie in beeld

Stromer Community Lounge.
Martin
Veteraan
Veteraan

Re: Stromer-actie in beeld

Bericht door Martin » 31 jul 2018, 23:21

Beetje of topic, maar gadverdamme...260 km. elke dag met de auto..moet er niet aan denken. Maar ja, ik snap dat je er wat voor over moet hebben met een leuke baan. Z.s.m naar Drachten zeg ik.. met de ST2S.

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 31 jul 2018, 23:23

Ik vind het ook verschrikkelijk, ik mis het Stromeren naar mijn werk heel erg.

Maar het komt wel goed. Na het rond breien van mijn thuiswerkdagen ben ik nu een hele riedel certificaten aan het binnen harken. Diverse afdelingen maken nu al bijna ruzie om mijn tijd.

En mijn tijd, die komt rustig dichterbij. Dichterbij Drachten dat is :mrgreen:
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 31 jul 2018, 23:27

De healing-sessie van vrijdagavond is open voor iedereen, ik kom je vrijdag met de auto ophalen (Es op auto), rijden we na een licht diner in Casa Lomito op de fiets naar de Hemel voor de 4 uur durende intensieve healing/onthullings-sessie, daarna fietsen we terug (25 min) naar Casa Lomito voor een heerlijk ongestoorde nachtrust en 's morgens breng ik je (en je fiets) na ontbijt waar je heen wilt. :mrgreen:
Waar het :ba vol van is...

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 31 jul 2018, 23:39

Je bent een eersteklas schat, echt waar. Maar dit weekend gaat het gewoon niet, helaas.
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 01 aug 2018, 00:20

Stromeur schreef:
31 jul 2018, 23:39
Je bent een eersteklas schat, echt waar. Maar dit weekend gaat het gewoon niet, helaas.
Sorry, ik had je er zo graag bij... :bh:

Fastedde
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Bericht door Fastedde » 04 aug 2018, 20:23

Lomito schreef:
27 jul 2018, 12:33
Er lagen kleine steentjes (ø 3-5mm) in de buitenbocht van de rotonde. Ik wilde inderdaad het fietspad op maar zag te laat dat ik dan door die rommel zou rijden... Met die gemene kogellagertjes onder je band is er geen houden aan en ga je subiet onderuit.

En de pijn... ach, er ligt genoeg medicijn in de koelkast. :az
Jemig, even teveel offline en nogal veel gemist, gezellige bieravondjes, brieven van Stromer en ook nog een onfortuinlijk ongevalletje met je ST5, beterschap Chris! :cool2:

Ik hoop dat je snel weer de oude bent, de Stromer is vast wel in goede handen bij de beide heren in Herveld.
+ST2S and n-joying it to the max...

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 05 aug 2018, 23:22

Hoi Edwin, het gaat prima hoor, de volgende dag reed ik al weer en afgelopen vrijdagavond is ook het mentale letsel met de nodige Nieuw Ligt Grand Cru geheeld. Morgen worden de hechtingen verwijderd, toevallig door dezelfde arts die ook de hechtingen gezet heeft. En dan laat ik hem nog even op de ST5 rijden...

Barry
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Bericht door Barry » 05 aug 2018, 23:40

Lomito schreef:
05 aug 2018, 23:22
Morgen worden de hechtingen verwijderd, toevallig door dezelfde arts die ook de hechtingen gezet heeft. En dan laat ik hem nog even op de ST5 rijden...
Is dat een soort bezwering / bijgeloof om je arts op jouw ST5 te laten fietsen? :D
ST5 XL sinds 30 nov '18 | Kinekt | Giro Bexley MIPS || Feedback Sports Pro-Elite | Nog in bestelling: Bagagedrager & Spurcycle || woon-werk-woon = 74km

Martin
Veteraan
Veteraan

Bericht door Martin » 05 aug 2018, 23:44

Niet alleen bij de arts Barry, als Chris de kans krijgt rijdt half Nederland op een ST5 :lol:
Daarna gaat hij naar de zuiderburen...

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 05 aug 2018, 23:50

Barry schreef:
05 aug 2018, 23:40
Is dat een soort bezwering / bijgeloof om je arts op jouw ST5 te laten fietsen? :D
Tijdens het naaiwerkje begreep ik dat hij wel geïnteresseerd was in een speed pedelec, iets met leeftijd... En aangezien hij in Zetten (bij Herveld) woont is het toch weer een potentiële ST5-klant. :bo:

Plaats reactie