Bevestigd vermoeden

Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Ik doe het al sinds jaren, eerst op de gewone fiets, en sinds het bedrijf de verhuisplannen bekendmaakte (en steeds weer uitstelde, volgende maand is het eindelijk zover) op de Bulls SP. Ook door de sneeuw en regen, strom en hagel... Ook omdat het moet, met 1 auto heeft mijn vrouw eerste keuze. ;-)
Een paar jaar terug ook met 15 cm sneeuw 15 km. naar het werk. ik was de enige die er op tijd was, heel NL stond vast. En vandaag op de heenweg zonder motor aan 35 kmpu. Terug ga ik de volle ondersteuning hard nodig hebben denk ik...

Ik voel me niet zo stoer. Ik vind het gewoon lekker. Nou zeggen ze dat ik gek ben, heb gisteren ook lekker gezwommen in de Maas bij Empel (naast de A2). Waar de anderen even dompelden zijn we met een man of vijf een rondje gaan zwemmen. ;-)
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Stromeur schreef: 02 jan 2018, 22:11
......
(En ik vermoed dat de situatie van Fastedde vergelijkbaar is, die woont namelijk op mijn woon-werkroute.)
Inderdaad, met de Es op mn snelst 70 minuten, en met de auto 35 minuten :D

Grote voordeel is vvor mij dat ik na m’n werk op de Stromer even m’n hoofd kan legen, echt bevordelijk voor lichaam en geest :d3:

Wiebe schreef: 02 jan 2018, 20:49 Ik begin er morgen niet aan. Windsnelheden tot 120km/u verwacht hier aan de kust, en dan ook nog vol tegen na een werkdag. Het moet wel een beetje leuk blijven :)
Better save than sorry!
+ST2S and n-joying it to the max...
Plaats reactie