Omgevingsreacties

Liesbeth
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 58
Lid geworden op: 06 sep 2017, 21:55

Mijn route gaat ongeveer 4 km over een smaller fietspad door een natuurgebied. In het begin had ik 's ochtends vroeg regelmatig gedoe met een groepje meiden die erg traag reageerden op mijn gebel en lang naast elkaar bleven fietsen als ik ze tegenkwam. Ondertussen snappen ze het en nu word ik met gebel begroet als ik er aan kom en wordt er vrolijk 'hoi Snelle Jelle' geroepen. Alleen toen ik laatst vergat op m'n extra lampje op het stuur op tijd uit te zetten waren de dames weer wat minder vriendelijk: 'Jelle, doe dat kutlicht uit'. Misschien moet ik ze een keer vertellen dat ik Liesbeth heet.
Laatst gewijzigd door Liesbeth op 08 jan 2018, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Rijd 3-4 keer per week woon-werk op St1, 32 km enkele reis
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Liesbeth schreef: 08 jan 2018, 18:23'Jelle, doe dat kutlicht uit'. Misschien moet ik ze een keer vertellen dat ik Liesbeth heet.
:bj

Ik herken het wel. Een deel van de jeugd op mijn route heeft het inmiddels ook wel door en gaat redelijk soepel opzij, i.p.v. "gewoon: niet".
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Buzze
Expert
Expert
Berichten: 266
Lid geworden op: 20 dec 2017, 13:16
Locatie: Antwerpen - Noorderkempen

Tony Mb schreef: 04 jan 2018, 21:53 De scheldelaan, zou zo maar eens de meest bestromerde weg ter wereld kunnen zijn. Daar rijden 10tallen stromers per dag over... :bf:
Ik moet je gaan geloven. Vanmorgen na de nachtshift met twee andere Stromers in peloton de Scheldelaan afgeknald. 't Is overigens virtueel onmogelijk om mekaar "eraf" te rijden blijkbaar :lol:
Zo'n fietstas is trouwens ideaal om in 't wiel te hangen wegens een groter zog.

In ons "fietsenkot" op 't bedrijf stonden nog twee ST1X-en te blinken van de opkomende vroege ploeg, eentje ben ik gekruist op weg naar poort 1 (ik rij meestal aan poort 6 buiten want moet naar de Noordlandbrug) en onderweg naar huis verschillende andere gekruist van de opkomende dagjesmensen.
Nu het koud maar droog is beginnen er trouwens meer, ook gewone, fietsen buiten te komen.
Scheldelaan-Stromer
Buzze
Expert
Expert
Berichten: 266
Lid geworden op: 20 dec 2017, 13:16
Locatie: Antwerpen - Noorderkempen

Liesbeth schreef: 08 jan 2018, 18:23 Misschien moet ik ze een keer vertellen dat ik Liesbeth heet.
Nee, 'snelle Liesbeth' klinkt niet zo goed. ;)
Scheldelaan-Stromer
Plaats reactie