Stromers zijn ochtendmensen

Gebruikersavatar
Calimero
Expert
Expert
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 mei 2017, 08:45

Stromeur schreef: 21 jun 2017, 22:43 NickV ook niet inderdaad. (En ik had mijn ST1 X toen ik dit forum ging bouwen net een maand ofzo, allemaal rookies met een hoop praatjes :mrgreen: .)
Hahaha...
Stromer St1x sport charcoal/983wh/22"/Body Float/Redshift Shockstop/11-28 ultegra/Quad lock/2x Ortlieb back roller high visibility/Continental Top Contact II/bbb spd combi pedalen bla bla bla... :cool2:
Lomito

Ik zeg avondmensen... doordeweeks gaat om 07:00 uur de wekker en om 08:30 uur is iedereen bezig met werk, opleiding of ZZP'er spelen, het echte leven begint hier pas na 20:00 uur. Vanavond weer heerlijk uit eten geweest in Nijmegen tot 22:30 uur en nu thuis nog even nagenieten op het terras. Gelijk wat lekkers onder een kurk meegenomen voor mijn broer die zondag jarig is en die ook al zo'n Bourgondiër is.

Ondertussen ben ik wel helemaal stuk, want naast mijn dagelijkse werkzaamheden ben ik nu ook het dak van onze woning aan het onderhouden... d.w.z. compleet verrotte omtimmerde goten, boeidelen en gevelbekleding vernieuwen. Dus spierpijn, overal schaaf- en snijwondjes, splinters, blauwe plekken en op de koop toe een lichte zonnesteek van urenlang in de zon. Maar dan aan het einde van de middag lekker douchen, rusten, een beetje eten en drinken, en dan in de avond met het gezin op pad met de fiets voor eten buiten de deur. Dat maakt alles goed. :D :D
ArieHiSpeed
Runner-up
Runner-up
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 jul 2017, 07:27

Bij mij klopt het, een echt ochtendmens! :D
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dit zijn Stromers: avondmensen :geek:

Stromers zijn nachtmensen.jpg
Stromers zijn nachtmensen.jpg (101.14 KiB) 2256 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Nee ik ben een avond/nachtbraker en dat ik hier nu zit is te wijten aan het feit dat ik vrije dagen moest opnemen ivm. nieuwe werkgever vanaf 01 01 2019😂😂
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie