Vertel een verhaal

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lomito schreef: 20 okt 2018, 21:24
FreddyH schreef: 20 okt 2018, 20:40 Wauw! Gave tocht! Jammer dat hier de herfstvakantie al voorbij is... Vrijdag zou ik op zich wel kunnen, maar ik heb dan geen auto :bh:
Haal ik je toch op...
Als jullie vrijdag gaan graag. Andere dagen kan ik niet.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lomito

Daniel1975 schreef: 20 okt 2018, 19:38 45km, met mooie afwisseling van natuur (vrijwel hele stuk Caissons-Bruinisse rij je op de zeedijk of langs het water), polderweggetjes, cultuur (oude ringdorpjes), sporen uit het verleden (kronkelende binnendijkjes) en restanten watersnoodramp (krekengebied Ouwerkerk, Dijkwater Sirjansland).
Vrijwel hele route autoluw of autovrij.
Oja, en langs de mosselkotters bij de haven van Bruinisse.
Ziet er goed uit Daniel, bedankt voor je input. Als je wilt doen we het later nog een keer over zodat je ook mee kan gaan en als (ex-)Zeeuw een rondleiding kunt geven in het gebied. Er zullen wellicht meer mensen zijn die nu niet kunnen omdat deze actie, zoals gewoonlijk, te spontaan is. De aanleiding is nu het verhaal over de Phoenix-caissons maar Zeeland heeft uiteraard meer te bieden dan dat.

De gedachte aan de afsluiting van de dag bij Hameeteman in Ouddorp doet mij al watertanden. Het restaurant ligt op een onooglijke locatie maar daar merk je niets van als je eenmaal binnen bent. Het is een grote ruimte met in het midden een open keuken, tafels gedekt met witte tafelkleden, bediening die je in de watten legt en visgerechten waar je je vingers bij aflikt. Ik waarschuw wel alvast dat de gerechten stevig aan de prijs zijn. Had je maar geen Stromer moeten kopen... :lol:
Lomito

Het programma van het Stromer Forum Mini-Meet begint zo al wat meer vorm te krijgen:

- 10:00 uur Stromers verzamelen op het Havenplein Zierikzee bij café Concordia (auto op parkeerplaats Hoofdpoort)
- 11:00 uur vertrek per Stromer via Noordgouwe, Dreischor en Sirjansland naar Bruinisse (25 km)
- 12:30 uur lunch bij Bru 17 aan de Havenkade Bruinisse
- 13:30 uur vertrek naar Ouwerkerk (12 km)
- 14:00 uur bezoek Watersnoodmuseum
- 16:00 uur vertrek naar Zierikzee (9 km)
- 16:30 uur vertrek naar Ouddorp per auto
- 17:00 uur aankomst bij restaurant Hameeteman (parkeerplaats aan het Hoge Pad)

Alleen nog een dag prikken: wo 24-10 t/m vr 26-10
- woensdag en donderdag minste kans op regen (0/1mm)
- vrijdag iets meer kans op regen (1/4mm) maar met zonnetje Freddy erbij

Zoals jullie begrijpen heeft vrijdag mijn voorkeur...
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Dan wordt het vrijdag... toch?
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Lomito

Prima! Ik haal Freddy met stiertje op in Veghel en dan rijden we samen door naar Zierikzee om daar 10:00uur aan te schuiven aan de Zeeuwse koffietafel met bolus. En daar treffen wij elkaar dan.
Plaats reactie