Vrijdagmiddag Stromer-café

Stromer Community Lounge.
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Re: Vrijdagmiddag Stromer-café

Bericht door Stromeur » 06 jul 2018, 22:02

Mountainmac schreef:
06 jul 2018, 20:40
Leuke kalender, net even bekeken bij Dikkenberg!
Hij kan ook bij jou thuis hangen binnenkort ;)
Stromer rijder sinds maart 2017 (ST2 S) en beheerder van dit forum | Doneren t.b.v. het forum? Graag! Klik hier of stuur me een PM.

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 06 jul 2018, 22:47

Aan alle Belgen in het café: gefeliciteerd!!! Het was een mooie pot :az

En ik was die Brazilianen toch alweer helemaal beu, iedere keer weer hetzelfde gejank met die lui, dus dank u wel:

Stromer rijder sinds maart 2017 (ST2 S) en beheerder van dit forum | Doneren t.b.v. het forum? Graag! Klik hier of stuur me een PM.

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 06 jul 2018, 22:50

Stromeur schreef:
06 jul 2018, 22:00
Lomito schreef:
06 jul 2018, 17:58
Shoot!
Geen speld tussen te krijgen. Prachtige brief, vlekkeloos Engels, fijne "tone of voice. Heel leuk en slim opgesteld, zéker ook met het verhaal over Reinout. Dit is echt een mega-vriendelijke stap in de richting van Stromer, waar ze soms toch een beetje ambigu zijn over ons bestaan en bij vlagen te veel focussen op onze kritiek om nog in te zien hoe belangrijk wij als Stromer community voor ze zijn.

Of zoals het Sales-opperhoofd van Stromer het zelf graag op Insta plaatst: OUR PEOPLE = OUR BRAND.

En deze kalender is daar het springlevende bewijs van. :hy:
Bedankt Stromeur! Gaat 'ie maandag op transport... en kruist dan ergens met mijn ST5 die komende week bij de dealer arriveert. :bp:
Waar het :ba vol van is...

Marco Verkerk
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Bericht door Marco Verkerk » 06 jul 2018, 22:52

Ik ben benieuwd of Stromer nu gaat inzien, dat het een slimme move zou zijn het Stromer Forum, maar ook Stromer rijders, minder dom te houden en meer openheid van zaken geeft en samenwerking gaat zoeken :az
Laatst gewijzigd door Marco Verkerk op 06 jul 2018, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 06 jul 2018, 22:53

Lomito schreef:
06 jul 2018, 22:50
mijn ST5 die komende week bij de dealer arriveert. :bp:
Is de levering bevestigd?! Yeah!!

Eric1971
Veteraan
Veteraan

Bericht door Eric1971 » 06 jul 2018, 22:53

Was zeker een mooie pot van de rode Duivels :cool2:
ST1X mica Orange 2018 20” sport / bodyfloat / ergohandvaten/ 2x Oliebback Classic / Ultegra 10sp 11/28
woon-werk 25km enkel :d3:

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 06 jul 2018, 22:54

Marco Verkerk schreef:
06 jul 2018, 22:52
Ik ben benieuwd of Stromer nu gaat inzien, dat het een slimme move zou zijn het Stromer Forum, maar ook Stromer rijders, minder dom te houden en meer openheid van zaken geeft en samenwerking zoekt:az
Een reactie die ik weleens van Stromer krijg op mijn vragen is dat wij niet weten wat er speelt, of waardoor iets komt, of wat Stromer heeft gedaan of doet om iets op te lossen. En dan denk ik... ja, klopt!. En dusssss?

Kortom: helemaal met je eens.

Overigens kan ik mensen van Stromer wel bereiken hoor als ik prangende vragen heb, maar ik gebruik die contacten niet zo vaak dat ze er knettergek van worden, want dan gooi ik mijn eigen glazen in.

Ik weet dat mensen van Stromer hier ook meelezen en ze hebben al mijn contactgegevens; een belletje, appje of mailtje is zo gedaan als de informatiestroom of discussie op het forum inhoudelijk helemaal de verkeerde kant op gaat. Ik zou dat juist enorm waarderen. Informatie geven kan goed werken als damage-control voor het imago.

Helaas kiest Stromer er heel rechtlijnig voor om alle communicatie via de dealers te laten verlopen. En we weten inmiddels wel dat dit niet vlekkeloos werkt. Op zijn zachtst gezegd raakt alle info versnipperd, er sluipen fouten en onvolledigheden in, het bereikt de klant helemaal niet etc.

Martin
Expert
Expert

Bericht door Martin » 07 jul 2018, 09:46

Stromeur schreef:
06 jul 2018, 22:54
Ik weet dat mensen van Stromer hier ook meelezen en ze hebben al mijn contactgegevens; een belletje, appje of mailtje is zo gedaan als de informatiestroom of discussie op het forum inhoudelijk helemaal de verkeerde kant op gaat. Ik zou dat juist enorm waarderen. Informatie geven kan goed werken als damage-control voor het imago.
Wacht even....maar het kan nooit de bedoeling zijn dat Stromer zich inhoudelijk met onderwerpen op het forum gaat bemoeien lijkt mij. Zoals bovenstaand vermeld bedoel je het denk ik niet zo, maar dit forum is onafhankelijk opgezet zonder commerciële doeleinden volgens mij. Als er terechte berichten verschijnen die niet zo positief zijn voor Stromer, jammer voor Stromer denk ik dan...
Een forum is juist bedoeld om een soort discussie te voeren over bepaalde zaken. Niet alleen 'leuke' onderwerpen over kleding, accessoires of technische dingen bijvoorbeeld, maar ook onderwerpen waarbij enige gezonde kritiek mag worden gegeven aan het adres van Stromer.
Ik vind het daarom vreemd dat Stromer zich dan toch bemoeit met dit forum als een discussie de verkeerde kant op gaat?
Dat kunnen wij prima zelf oplossen door de moderator of jou zelf Sylvia lijkt mij. ;)

Wiebe
Veteraan | Forum Supporter

Bericht door Wiebe » 07 jul 2018, 12:37

Moet ik nog op de fiets stappen om de kalender langs te brengen bij de CEO? :cool2:

Volgens mij lees je Stromeur net verkeerd Martin. Stromer laat juist niets van zich horen. Juist als wij hier in een draadje (over bv vertraging van levering) compleet de plank misslaan (het zou kunnen gebeuren), zou het chiq zijn als Stromer hun versie van de waarheid zou brengen. Maar dat doen ze dus ook niet
St1X 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 6500+ and counting.

FreddyH
Contacteer:

Bericht door FreddyH » 07 jul 2018, 12:44

Wat Sylvia denk ik bedoeld is dat als discussies uit de hand lopen, zeg maar: met alternatieve feiten, dat Stromer dan de waarheid mag doorgeven.

Als wij flink kritisch zijn op Stromer dan is dat waarschijnlijk terecht, ik geloof niet dat Sylvia daarop gaat ingrijpen.
Bulls Green Mover E45 (GoSwiss, 1260 Wh accu) sinds 10-2014
Extra's: Back-Roller Classic - Smarthalo - NCX-SP12 - Spurcycle - Marathon GT365 - "Bouwlamp"

Plaats reactie