Vrijdagmiddag Stromer-café

Stromer Community Lounge.
FreddyH
Veteraan | Forum Supporter
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag Stromer-café

Bericht door FreddyH » 09 jun 2018, 15:10

Hmm, ik vraag mij af wat ik vanavond ga doen... :az
tap6.jpg
tap6.jpg (86.18 KiB) 420 keer bekeken
Bulls Green Mover E45 (GoSwiss, 1260 Wh accu) sinds 10-2014
Extra's: Back-Roller Classic - Smarthalo - NCX-SP12 - Spurcycle - Marathon GT365 - "Bouwlamp"

Golvas

Bericht door Golvas » 09 jun 2018, 15:56

FreddyH schreef:
09 jun 2018, 15:10
Hmm, ik vraag mij af wat ik vanavond ga doen... :az
Als je die alle 10 in je eentje gekraakt hebt kan dat alle richtingen uit ... :mrgreen:
Stromer ST2 2018 - Sport 20" - Matt Black - 983 Wh

FreddyH
Contacteer:

Bericht door FreddyH » 09 jun 2018, 15:57

Misschien is dat een optimistisch plan :ai
Bulls Green Mover E45 (GoSwiss, 1260 Wh accu) sinds 10-2014
Extra's: Back-Roller Classic - Smarthalo - NCX-SP12 - Spurcycle - Marathon GT365 - "Bouwlamp"

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 09 jun 2018, 21:45

Dit weekend heb ik een kratje Tap6 ingekocht voor ons familieweekend, naast twee kratten Franciskaner Royal die ik eerder in DE gescoord heb... en de gasten namen zelf een krat Utrechts Dom-bier (blond en dubbel) mee. Voor de zekerheid had ik ook nog enkele flessen Everzwijn-tripel en St. Bernardus ingekocht. En momenteel ligt de zalm op de BBQ, op een plank Western Red Cedar die gistermiddag al in een metselkuip met water ondergedompeld is. De zalm is ingesmeerd met mosterd en bruine suiker maar met name de geur van het WRC... restjes hout van de verbouwing van vorig jaar!

Overigens, het krat Tap6 is als eerste vrijwel kaduk... stelletje natnekken hier...
Waar het :ba vol van is...

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 09 jun 2018, 22:22

We zijn net klaar met de BBQ en hebben de vuurkorf aangestoken. Als je wilt langskomen dan ben je van harte welkom. :hy:

Awv

Bericht door Awv » 09 jun 2018, 22:25

Gezellig. Maar ik heb 'm ook aardig geraakt bij een BBQ feestje net... Nog ff wat water en dan pitten
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 10 jun 2018, 09:54

Awv schreef:
09 jun 2018, 22:25
Gezellig. Maar ik heb 'm ook aardig geraakt bij een BBQ feestje net... Nog ff wat water en dan pitten
En alweer fris en fruitig Anne Wim? Mooie dag om een flink stuk te fietsen!

Awv

Bericht door Awv » 10 jun 2018, 11:30

Net wakker...
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 10 jun 2018, 23:13

Familieweekend... één van de hoogtepunten van het jaar met broer, zus, kinderen en aanhang op bezoek op camping "Lomito's farmyard", dit jaar een heuse bouwput met overal bergen Betuwse klei, straatklinkers, bekistingsmateriaal en wapeningsstaal... Maar dat kan de pret niet drukken. Tijdens het weekend zijn al diverse ideeën opgedaan om het geplande onderkomen te bestemmen als B&B of zelfs als man cave met kampvuurplaats, hot tub, rookkast en bierbrouwerij... :lol:

Zaterdag zijn we gaan fietsen, sommigen hebben MTB's gehuurd bij het Honig-complex in Nijmegen, anderen zijn een stukje gaan fietsen, weer anderen zijn gaan winkelen maar om 14:30uur zaten we allemaal bij elkaar aan een lange tafel op het terras van stadsbrouwerij De Hemel. En dat staat garant voor urenlang sterke verhalen, heerlijk bier en eten. De jongste van het stel (15 jr) was met z'n MTB over de kop gegaan en zat met allerlei schaafwonden en gekneusd ego sip aan een colaatje, de rest liet zich de diverse bieren van de brouwerij goed smaken, met als dagfavorieten de Serafijn, Helse Engel en Nieuw Ligt Grand Cru.

Na een rustige rit naar Herveld gingen we daar gewoon verder met de BBQ met als hoogtepunt de hele zalm die langzaam gegaard werd op een natte plank Western Red Cedar... de zalm vooraf ingewreven met mosterd en basterdsuiker, die geur... :ba De zalm bleek groter dan ons incasseringsvermogen maar er waren gewillige buren die de staart met smaak hebben weggewerkt.

Daarna was het tijd voor de vuurkorf, achterop het terrein om overlast voor buren te beperken, zowel qua geur en geluid... En dat ging zo door tot in de kleine uurtjes. Na een korte nacht slapen hebben we gezamenlijk ontbeten en zijn er nog wat fietstochtjes gemaakt waarna we afscheid genomen hebben. Wat een weekend, volgend jaar weer en dan met man cave of zoiets.

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 13 jun 2018, 15:35

En weer een feestje... dochter geslaagd voor examen. Dus vanavond gaan we op restaurant, onze favoriete plek voor gezinsfeestjes: restaurant Castra in Kesteren.

Plaats reactie