Vrijdagmiddag Stromer-café

Stromer Community Lounge.
Lomito
Veteraan
Veteraan

Re: Vrijdagmiddag Stromer-café

Bericht door Lomito » 03 aug 2018, 14:43

Foute inschatting, vrijdagmiddag Stromer-café draait dus op volle toeren en vanavond doen we het gewoon nog een keer. Ik werd door Nelis gebeld omdat Barry wel geïnteresseerd was in een ritje op mijn ST5, geen probleem dus hup naar de dealer, kennis gemaakt met Barry en nog voor hij kon vertrekken voor een proefritje stroomde het café helemaal vol met Stromer-klanten. Wat een gezellige boel daar bij de Herveldse dealer!

En een kwartier later was Barry daar weer met de bekende Stromer-glimlach... hopeloos verloren ach erm... :bj
Waar het :ba vol van is...

jjj
Pro | Forum Supporter
Pro | Forum Supporter

Bericht door jjj » 03 aug 2018, 20:33

Het stokje van het vrijdagmiddag café is overgenomen we zijn naar in De Hemel gegaan...
sinds 18-07-2018 een ST5

Barry
Pro | Forum Supporter
Pro | Forum Supporter

Bericht door Barry » 03 aug 2018, 21:10

Lomito schreef:
03 aug 2018, 14:43
Foute inschatting, vrijdagmiddag Stromer-café draait dus op volle toeren en vanavond doen we het gewoon nog een keer. Ik werd door Nelis gebeld omdat Barry wel geïnteresseerd was in een ritje op mijn ST5, geen probleem dus hup naar de dealer, kennis gemaakt met Barry en nog voor hij kon vertrekken voor een proefritje stroomde het café helemaal vol met Stromer-klanten. Wat een gezellige boel daar bij de Herveldse dealer!

En een kwartier later was Barry daar weer met de bekende Stromer-glimlach... hopeloos verloren ach erm... :bj
:mrgreen:

Was gezellig ja! Veel plezier met de unboxing :cool2:

Stromend
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter

Bericht door Stromend » 03 aug 2018, 21:26

17B30AD8-08C0-42DE-BA28-DD70347EA334.jpeg

Plaats reactie