Speed pedelec woordenboek

Liesbeth
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 58
Lid geworden op: 06 sep 2017, 21:55

Bikepoolen
Nog n.a.v. paar reacties terug: mijn voormalige carpool-genoot heeft sinds ik ben gaan stromeren een aantal keren op haar racefiets achter mij aangescheurd naar ons werk. Dus in plaats van te carpoolen zijn we overgestapt op het bikepoolen. In het voorjaar pakken we het vast weer op.
Rijd 3-4 keer per week woon-werk op St1, 32 km enkele reis
Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

Liesbeth schreef: 22 jan 2018, 16:54 Bikepoolen
Nog n.a.v. paar reacties terug: mijn voormalige carpool-genoot heeft sinds ik ben gaan stromeren een aantal keren op haar racefiets achter mij aangescheurd naar ons werk. Dus in plaats van te carpoolen zijn we overgestapt op het bikepoolen. In het voorjaar pakken we het vast weer op.
haha wat leuk.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je voormalige carpool-genoot het zat is zich in het zweet te rijden en ook op een Stromer overgaat

stromerse :ay
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
Winters
Pro
Pro
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2018, 21:46
Locatie: Hechtel-BE

Speed Pedelbek: de grimas van elke Stromer rijder
ST1X 2018
Fietsnaam: Zwèrten Duvel
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

ASAP-syndroom
Accu-stress-a-priori. Actieradiusstress onder aankomend ST5-rijders.

Stromer Long Distance Team
Titel verleend aan Michiel Werkman en zijn vrouw n.a.v. een actieradius van meer dan 225km p.p.p.S. (per persoon per Stromer).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Roos
Expert
Expert
Berichten: 173
Lid geworden op: 26 okt 2017, 22:21

Hebben we al stromer-weer? Kwam ik afgelopen dagen tegen op het forum, weet even niet meer door wie beschreven!
Stromer-weer is perfect weer met de perfecte condities om perfect op je stromer te rijden
ST2 rijder sinds juli 2016. Ik gebruik de Stromer vooral voor woon-werk verkeer.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Hadden we nog niet. Dank :-)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Roos schreef: 28 mar 2018, 00:06 Hebben we al Stromer-weer? Kwam ik afgelopen dagen tegen op het forum, weet even niet meer door wie beschreven!
Stromer-weer is perfect weer met de perfecte condities om perfect op je Stromer te rijden.
Vanavond nog heerlijk in de regen gereden... overdag heeft de zon hier flink geschenen maar er moest gewerkt worden dus even geen Stromer-weer. En na de koffie vanavond kon ik eindelijk weer Stromeren. In de regen... :hy: :bp:
Roos
Expert
Expert
Berichten: 173
Lid geworden op: 26 okt 2017, 22:21

Lomito schreef: 28 mar 2018, 00:28
Roos schreef: 28 mar 2018, 00:06 Hebben we al Stromer-weer? Kwam ik afgelopen dagen tegen op het forum, weet even niet meer door wie beschreven!
Stromer-weer is perfect weer met de perfecte condities om perfect op je Stromer te rijden.
Vanavond nog heerlijk in de regen gereden... overdag heeft de zon hier flink geschenen maar er moest gewerkt worden dus even geen Stromer-weer. En na de koffie vanavond kon ik eindelijk weer Stromeren. In de regen... :hy: :bp:
Met dank aan Lomito!!
ST2 rijder sinds juli 2016. Ik gebruik de Stromer vooral voor woon-werk verkeer.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

CCPC
Afkorting voor de Continental Contact Plus City banden.

CTCWP
Afkorting voor de Continental Top Contact II Winter Premium banden.

BB
Afkorting voor de Schwalbe Big Ben banden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Strömer
Zweedse Stromer, zeer exclusieve variant op de Zwitserse Stromer, voor de meeste mensen onbetaalbaar.

Mijn studentenvereniging in Eindhoven zat met twee andere studentenverenigingen onder één dak, dat ging prima en we kwamen regelmatig bij elkaar over de vloer, zeker op bestuursniveau. Onze vereniging heeft een bijzondere en bij voorkeur buitenlandse bieren ondervereniging waardoor het verschil tussen bovengistend bier (=pils) en ondergistend bier onder de leden zeer goed bekend was en aan de bar bestelde je dan ook geen biertje maar een pilsje. De twee andere verengingen waren weinig ontwikkeld op dit punt en kende alleen "biertjes" waarmee men pils bedoelde. Het gebeurde dus regelmatig dat door langswippende bestuursleden enkele biertjes werden besteld waarbij zij geheel naar tevredenheid pils geserveerd kregen.

De prijslijst boven de bar las het volgende:
- pils fl. 1,00
- biertje fl. 1,50 :shock: :lol:
Plaats reactie