Ongeval

Random
Expert
Expert
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 sep 2017, 12:12

Pfff, heftig hoor. Sterkte met t herstel! En flink balen dat je stromeravontuur dan pas volgend jaar word :bh:

Dat soort fietspaden probeer ik vaak ook enigszins te vermijden, vind ik ook niet prettig zo vlak langs de auto's. Dat zijn momenten dat ik wél liever over de autobaan heen scheur.
Desalniettemin moeten die gasten gewoon opletten :aq
Gebruikersavatar
Louis_ST2
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 296
Lid geworden op: 03 sep 2017, 21:28
Locatie: Langeraar

Zoiets kan altijd gebeuren. Anderhalve week geleden op mijn gewone stadfiets langs een busje gereden dat er gewoon stond. Er werd niet geparkeerd of zo. De halve straat is dan "bezet" en er kwamen tegenliggers aan. Precies toen ik er aan kwam ging de deur open. Hij had mee niet gezien (hij had dus niet in zijn spiegel gekeken). En ik kon er maar half langs. Verder ging niet vanwege de tegenliggers. Ik heb er gelukkig alleen maar een gekneusde ellenboog aan over gehouden.
Je houd er rekening mee dat als mensen hun auto neerzetten, dat ze de deur open doen zonder goed te kijken. Bij zo'n bestelbusje kan je niet zien of er toch iemand in zit en daarop anticiperen.
Je kan door goed uit te kijken een hoop ongelukken voorkomen, maar het is niet altijd te vermijden.
Na een ST2 is het nu een zwarte ST2+1 geworden. ww 30 km enkele reis. BF, Winter Contis erop
Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

Wat heftig Oregon !(Lees het net pas )

Vanuit hier veel beterschap en spoedig herstel gewenst.

Veel sterkte je draai te vinden bij het doen van je dagelijkse dingen nu vast allemaal erg onhandig en pijnlijk.

Groet, Peter
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
Lomito

AmPeer schreef: 02 nov 2017, 08:03 Veel sterkte je draai te vinden bij het doen van je dagelijkse dingen nu vast allemaal erg onhandig en pijnlijk.
Hier spreekt ervaring! Denk aan niet op je favoriete zijde kunnen slapen, kleding laag zetten omdat je er anders niet bij kunt, hulp nodig bij douchen en aankleden en zo nog honderden vanzelfsprekendheden waar je nu opeens mee moet dealen. :ay
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Ondertussen is alle leed geleden. Zit ik al even weer op de fiets en heb ik ook de eerste keer de loopschoenen weer aangetrokken. Maar nog geen stromer. Mijn werk is deze maand met een fietsplan afgekomen en voor alles concreet en definitief is wacht ik daar even op. Het is ook zo een beetje de ene zegt dit en de andere zegt weer dat.
Het gaat via Kbc lease. Zo staat er bijvoorbeeld met Velodome de grootste Belgische Stromer verdeler in de lijst maar staat Stromer niet in de lijst van beschikbare merken. Volgens de vakbond op het werk mag je ook een 45km/u e-bike nemen, volgens KBC lease niet(of die lijst is nog niet aangepast naar 2018)
Er moeten nog enkele punten en komma's uitgewerkt worden maar ze zouden op 1 april starten en je mag tot max 5500€ gaan(kan je bv zelf nog wat bijleggen?)
We wachten dus nog even af voor mezelf een stromeraar te noemen.
Stromer-45km/u-en zelf nog bijleggen en ik stap er in in alle andere gevallen koop ik hem zelf wel.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
buco

Goed nieuws dat er beterschap is! Nog beter nieuws dat je bij KBC een Stromer kan leasen :cool2: Hopelijk genoeg budget voor de Stromer die je wil!
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Goed nieuws inderdaad dat het weer beter gaat en je weer kan fietsen. Hopelijk kan je snel gaan stromeren. Intussen is er gelukkig meer keuze in speed pedelec helmen en een aantal nieuwe is in aantocht.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Gebruikersavatar
RHJ
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 22 nov 2017, 21:59
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Merk SP: Stromer ST5

Elsje schreef: 23 jan 2018, 17:10 Goed nieuws inderdaad dat het weer beter gaat en je weer kan fietsen. Hopelijk kan je snel gaan stromeren. Intussen is er gelukkig meer keuze in speed pedelec helmen en een aantal nieuwe is in aantocht.
Er zitten inderdaad een boel nieuwe interessante speed pedelec helmen aan te komen en ik heb de indruk dat daar veel SP-ers op zitten te wachten.
Vervelend is dat de fabrikanten van de nieuwe modellen de uitleveringstermijn steeds opschuiven... :x
+STROMER- ST5
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Oregon schreef: 23 jan 2018, 11:50 Ondertussen is alle leed geleden. Zit ik al even weer op de fiets en heb ik ook de eerste keer de loopschoenen weer aangetrokken.
Hey Oregon, goed om van te je horen en te lezen dat je weer opgeknapt bent :ay
Oregon schreef: 23 jan 2018, 11:50 We wachten dus nog even af voor mezelf een stromeraar te noemen.
Stromer-45km/u-en zelf nog bijleggen en ik stap er in in alle andere gevallen koop ik hem zelf wel.
Die Stromer gaat er dus sowieso komen, linksom of rechtsom. Leuk!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie