Stromer-ontmoetingen in het wild

Vraag en wijs de weg. Deel je routes of plan een gezamenlijke rit.
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Re: Stromer-ontmoetingen in het wild

Bericht door Stromeur » 17 jun 2018, 00:27

Vandaag rond 21:30u op de A7 (jaja) t.h.v. Hoorn in de richting van Harlingen: een zwarte ST1 (samen met nog een andere fiets) op een fietsendrager achterop een auto: op weg naar Oerol misschien?
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Tomasj
Veteraan | Forum Supporter

Bericht door Tomasj » 17 jun 2018, 07:57

tjeerd schreef:
16 jun 2018, 22:08
Afgelopen vrijdag in Hellevoetsluis iemand die zijn Stromer in de buurt van de ingang van een supermarkt had geparkeerd waar veel mensen in-/uitlopen, wel al iemand die volgens mij langer op een Stromer fietst en dat 'aandurft', al zal niemand zo gauw hem daar mee wegnemen denk ik. Zelf zet ik hem liever niet te pontificaal in het zicht en wel met een ketting vast en in locked mode. Ik zal allicht er makkelijker in worden met de tijd.
Indien je een dure fiets ergens 'parkeert' is het nochtans eenvoudig: maak hem vast en zet hem duidelijk in het zicht. In een klein steegje of achter een muurtje kunnen dieven veel makkelijker hun ding doen. Volop in 't zicht een slijpschijf boven halen gaan velen niet durven
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss :
woon-werk 56 km enkel

jang
Rookie
Rookie

Bericht door jang » 25 jun 2018, 11:43

Deze ochtend 3 Stromers gezien.
06:10 spoorkuil Nijmegen, ik richting station, jij richting Uni ik was te laat met reageren, sorry was nog niet helemaal wakker.
06:40 F325 in Arnhem een witte Stromer ST1(x) met heer, jij Arnhem uit, ik Arnhem in.
06:43 F325 in Arnhem een witte Stromer St2 met een dame een een koplamp die te hoog staat afgesteld en dus iedereen verblind, graag even bijstellen, jij Arnhem uit, ik Arnhem in.

vincentbosse
Expert
Expert

Bericht door vincentbosse » 25 jun 2018, 11:54

Ik zag er op mijn rit WIjchen-Velp nooit een!!
Stromer ST1X 984Wh | Shimano Ultegra CS-6800 11-28 Cassette | Brooks B17 | BodyFloat | Redshift Shockstop | Ortlieb back roller classic | Custom-made Spatlap | QuadLock iPhone | niet-auto inklapbare standaard -- Beuningen eo

Tomasj

Bericht door Tomasj » 25 jun 2018, 21:31

Geen Stromer, maar ik passeerde vandaag wel een middenmotor-speed-pedelec van ongekend pluimage. Batterij was niet van Bosch, display was langwerpig.
Fiets reed iets minder dan 40 km/h, wat me vooral opviel was de teringherrie dat zo'n middenmotor maakt. Ik was dat al helemaal vergeten :lol:
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss :
woon-werk 56 km enkel

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 25 jun 2018, 21:49

Tja, een spijt pedelec heet niet alleen zo omdat de motor zichzelf opvreet, geluid en beperkte snelheid (35 km/u) zijn ook niet fijn...
Ik ken geen zekere weg naar het succes, alleen één naar de zekere mislukking: het iedereen naar de zin willen maken. :az

Polling
Veteraan
Veteraan

Bericht door Polling » 25 jun 2018, 21:55

Ik voel me met de geluidloze Brose middenmotor niet aangesproken... ;-)
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer

Yorka
Pro
Pro

Bericht door Yorka » 25 jun 2018, 23:42

Vanmorgen, toen ik met de motor naar mijn werk wou vertrekken, zoefde er een witte Stromer voor mijn neus voorbij.In de Heizijde in Turnhout (België). Iemand van hier op het forum?

FreddyH
Contacteer:

Bericht door FreddyH » 26 jun 2018, 08:57

Tomasj schreef:
25 jun 2018, 21:31
Fiets reed iets minder dan 40 km/h, wat me vooral opviel was de teringherrie dat zo'n middenmotor maakt. Ik was dat al helemaal vergeten :lol:
Die 350W gaan dan ook naar geluid productie. Fietsen moet je zelf doen :bj

@Peter: daarom is die Brose motor zoveel fijner dan een Bosch, jij houdt wel 350W over voor aandrijving :mrgreen:
I intend to live forever, or die trying.
(Groucho Marx)

Zebbernaut

Bericht door Zebbernaut » 26 jun 2018, 10:00

Tomasj schreef:
25 jun 2018, 21:31
Geen Stromer, maar ik passeerde vandaag wel een middenmotor-speed-pedelec van ongekend pluimage. Batterij was niet van Bosch, display was langwerpig.
Klopt 100% cruise snelheid bij mijn leenTrek is ook onder de 40 en kabaal heel de tijd. Dat ze verdorie maar maken dat ik mijn ST2 kan gaan oppikken :mrgreen:

Plaats reactie