Stromer-ontmoetingen in het wild

Vraag en wijs de weg. Deel je routes of plan een gezamenlijke rit.
Zebbernaut
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter

Re: Stromer-ontmoetingen in het wild

Bericht door Zebbernaut » 21 apr 2018, 23:00

Stromend schreef:
21 apr 2018, 22:40
zonder helm.
De Sloeber :mrgreen:

Ebiker
Expert
Expert

Bericht door Ebiker » 22 apr 2018, 20:45

Gisteren 21/04/2018 een stromer st1x ( oranje ) tegengekomen (14:08 uur)op de SCHELDELAAN :mrgreen: , komende van basf, gunvor of msc , man in de 30 , zwart haar voor zover ik kon zien. Ik kwam je tegen vlak aan een verkeerslicht, en ik zat op een zwarte multicycle. Iemand van het forum? ,ikzelf had een oranje fluo vestje aan, vergezeld met zwarte helm...... , mezelf dood aan het trappen omdat ik maar 25 kon rijden :lol:
Zwarte st2 2018 - 983 wh - bodyfloat - ww: 28 km, scheldelaan - home

Levering: 09/05/2018 :cool2:

Buzze
Expert
Expert

Bericht door Buzze » 23 apr 2018, 18:26

Stromend schreef:
21 apr 2018, 22:40
zonder helm.
Deed ik vanmorgen ook, onbewust. Na een 'slopende' nachtshift via poort 1 het fabrieksterrein verlaten richting Noordlandbrug. Ter hoogte van poort 3 werd ik door een kruisende fietser vreemd aangekeken, toen viel m'n frank (of twee eurocent zo je wil) dat het wel heel fris was aan m'n hoofd. Aan poort 6 terug het terrein opgedraaid om in de badzaal m'n helm te gaan halen. Mooi te zien op Strava :oops:
Wat 't kopke vergeet, moeten de beentjes betalen, zei een vroegere collega altijd :D
Scheldelaan-Stromer

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 23 apr 2018, 18:53

Ik vanmorgen ook weer met mijn slaapkop zonder helm op de Es. Ik was mijn wijkje al uit toen ik dacht: hm, lekker, te lekker, wat is er mis? Njaaaa maakt het uit.. En toen gaf ik gas, sprongen me direct de tranen in mijn ogen -> oh ja, geen vizier = geen helm.

Ook terug dus :oops:
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

thijser
Expert
Expert

Bericht door thijser » 23 apr 2018, 20:52

Vanmorgen was ik ook zonder helm weggereden... Voelde na een paar 100 meter toch wat kaal, dus terug :)

Vanmorgen tijdens mijn ritje van Leiden naar Den Haag langs de vliet meer speed pedelecs dan gewone fietsen gezien :D Ik heb denk 3 Stromers gezien en 2 ingehaald, waren ST1's dacht ik.

Op de terugweg zag ik ook een Stromer mij tegemoet komen bij de vlietlanden. Dat was denk ik een ST2 2018 of een ST2S want ik herkende de M99 koplamp :)
ST2 ~ BodyFloat ~ Ortlieb Commuter

marco-hlv
Expert
Expert

Bericht door marco-hlv » 23 apr 2018, 20:54

Heb het twee keer meegemaakt. Zonder helm de heenweg. Was al te ver weg toen ik het ontdekte. Rustiger aan gereden en de terugweg eentje (niet goed gekeurd, maar beter iets dan niets) geleend op mijn werk.

Vandaag een ST1 tegemoet gereden langs het spoor Amersfoort-Den Dolder bij Soesterberg. Kon niet goed kijken want ik moest door de hobbels heen omdat jij de goede doorgang pakte bij de versmalling :P
Witte ST1X, 983Kwh, bodyfloat, spurcycle, Ergon GP3 en spatlap. Abus Pedelec+. ww plm 75 km vv ...
Sinds eind oktober 2017. Totaal 15.400 km and still going strong

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 23 apr 2018, 22:53

Ik hang mijn helm steevast aan het stuur, best knap als je dan nog de helm vergeet. Bovendien zeer handig om handschoenen en broekclip te bewaren in de helm.
Ik ken geen zekere weg naar het succes, alleen één naar de zekere mislukking: het iedereen naar de zin willen maken. :az

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 23 apr 2018, 23:32

Ja, dat doe ik dus ook op mijn werk, maar hier in mijn mini-keukentje zou ik die helm er steeds af lopen. Eigenlijk is mijn Kask een soort decor-item geworden op mijn tv-meubel. Geen idee hoe dat precies gebeurd is, maar het is inmiddels wel zo 8-)
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

marco-hlv
Expert
Expert

Bericht door marco-hlv » 24 apr 2018, 16:20

Lomito schreef:
23 apr 2018, 22:53
Ik hang mijn helm steevast aan het stuur, best knap als je dan nog de helm vergeet. Bovendien zeer handig om handschoenen en broekclip te bewaren in de helm.
Zeker geen drie tieners in huis die door de overvolle garage met voetbal- of tennistas denderen? :aq Dan gebeurt hetzelfde als bij Stromeur.
Helm ligt dus (redelijk) veilig achter de fiets tegen de muur
Witte ST1X, 983Kwh, bodyfloat, spurcycle, Ergon GP3 en spatlap. Abus Pedelec+. ww plm 75 km vv ...
Sinds eind oktober 2017. Totaal 15.400 km and still going strong

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 24 apr 2018, 19:06

De bijkeuken (= verwarmde fietsenberging + washok) hier heeft geen doorgaande verkeersruimte. Je gaat naar binnen, zet de fiets achteraan, totaal 3 stuks, en dan via dezelfde weg terug. En die stuitertiener van ons is meer bezig met vriendjes dan met voetbal.
Ik ken geen zekere weg naar het succes, alleen één naar de zekere mislukking: het iedereen naar de zin willen maken. :az

Plaats reactie