Stromer-ontmoetingen in het wild

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

And there is more to come @ST3..

Ga je erheen? Ik twijfel nog, het is echt een eind weg. Dit is wel het laatste jaar dat wij als consument toegang krijgen tot dit evenement. Vanaf volgend jaar is het plan om alleen dealers e.d. toe te laten. (Maar dan ga ik als stromerforum beheerder natuurlijk wel wat proberen te hosselen voor forumleden.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
vincentbosse
Expert
Expert
Berichten: 127
Lid geworden op: 24 mei 2017, 09:25

Lomito schreef: 29 jul 2017, 13:48
En daar zie ik me wel rondlopen met Jos en Nelis... :az
Nog een plekje vrij op de achterbank?
Stromer ST1X 984Wh | Shimano Ultegra CS-6800 11-28 Cassette | Brooks B17 | BodyFloat | Redshift Shockstop | Ortlieb back roller classic | Custom-made Spatlap | QuadLock iPhone | niet-auto inklapbare standaard -- Geen vaste rit momenteel.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Fastedde schreef: 29 jul 2017, 10:37 Ben al even wezen sneakpeaken bij de dealer hier in NW frl, ben bang dat ik teveel moet afschrijven op mijn 1 jr oude ST2 om in het bezit te komen van de -S versie. Voorlopig maar even in de ijskast, misschien een betere deal als er een ST3 uitkomt...
Ik zie nu al de eerste Stromer dealers beginnen met acties en ik verwacht dat de prijzen van de ST2 en ST2S dit najaar nog wel wat zullen zakken. Dat is bij de ST1 ook gebeurd direct nadat de ST1 X uit kwam, en in het najaar zal de omzet toch ergens vandaan moeten komen. (Of ook de prijs van de de ST1 X zal zakken betwijfel ik, die is er nog maar net en verkoopt zichzelf nu ook al als een gek voor de volle prijs.) Nadeel is wel dat de restwaarde van jouw ST2 daar ook wat mee zal dalen, maar als je het goed timed, en je ST2 particulier weet te verkopen op Marktplaats o.i.d., dan zou het nog wel eens goed uit kunnen pakken voor je.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Stromeur schreef: 29 jul 2017, 16:47
Fastedde schreef: 29 jul 2017, 10:37 Ben al even wezen sneakpeaken bij de dealer hier in NW frl, ben bang dat ik teveel moet afschrijven op mijn 1 jr oude ST2 om in het bezit te komen van de -S versie. Voorlopig maar even in de ijskast, misschien een betere deal als er een ST3 uitkomt...
........Nadeel is wel dat de restwaarde van jouw ST2 daar ook wat mee zal dalen, maar als je het goed timed, en je ST2 particulier weet te verkopen op Marktplaats o.i.d., dan zou het nog wel eens goed uit kunnen pakken voor je.
Ach ja, maar duurder dan mn autohobby zal t nooit worden :bj

Ik ga voorlopig eerst mn raspaard schoonmaken met mijn Crankalicious goodies, vooral de matte finish is top!
+ST2S and n-joying it to the max...
Lomito

vincentbosse schreef: 29 jul 2017, 15:38
Lomito schreef: 29 jul 2017, 13:48
En daar zie ik me wel rondlopen met Jos en Nelis... :az
Nog een plekje vrij op de achterbank?
7 uur in de auto??? Het beursgebouw ligt pal naast de luchthaven van Friedrichshafen ofwel een no-brainer. :bf:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Reis naar de luchthaven, parkeren, 2 a 3 uur van tevoren aanwezig zijn i.v.m. security, inchecken, vliegen (6,5 a 7 uur vliegen, want volgens mij niks vanuit NL rechtstreeks, of heb ik niet goed gekeken?), wachten op je bagage, naar je hotel gaan, naar de beurs gaan.

Ik betwijfel ten zeerste of vliegen je voordelen gaat opleveren aan reisduur en comfort t.o.v. de auto.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Goeie genade..
En dat om je lekker te maken voor een duurdere fiets.....terwijl je al een toppertje hebt.....waar je vervolgens niet tevreden meer over bent.
Zelfkwelling heet dat.

Denk dat ik maar een nieuw topic aanmaak: wachten op mn ST1x

Nog ff en ik ga gelijk voor de ST3-qrstuvw

Mn atbtje ging 46 vanmiddag. ...berg af dan.
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Heel goed, kun je alvast wennen aan de snelheid van je Stromer-in-bestelling ;)

Enig idee hoe lang je nog moet wachten op de ST1 X?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Als ik over 2 wk terug ben van vakantie nog 1 wk een leenfiets...dus 3 weken.
Zucht. Gelukkig kan ik in de tussentijd leuke verhalen lezen op dit forum. Ook verslavend.

Ben inmiddels gepromoveerd tot 'pro'....en ik heb niet eens zo'n ding :bj
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Iedereen die hier meepraat, meemijmert, meedenkt en meevraagt kan zomaar een Pro worden, met óf zonder Stromer. Kun je nagaan hoe je status omhoog zal vliegen als je je ST1 X eenmaal hebt, dan ontplof je natuurlijk van de ervaringen die je met ons wilt delen :bp:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie