Stromer-ontmoetingen in het wild

Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Als je een beetje regelmatig op de weg zit, lijkt het mij vrijwel onmogelijk dat je nog nooit een SP bent tegengekomen in NL (en B).
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Kom maar eens in Friesland wonen. Het aantal wilde ontmoetingen hier in 14 maanden kan ik op één hand tellen, en dan hou ik nog vingers over ook.

En ik ben best gefocust op SP's, dus daar ligt het niet aan.
Nu ik in Harderwijk werk zie ik pas hoezeer de SP's je om de oren kunnen vliegen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Hier in traject Eindhoven-Veghel ben ik dit jaar volgens mij ook pas een stuk of 5 SP's tegengekomen, en 1 opgevoerde gewone e-bike... Dus het is maar net waar je fietst en hoe laat dat is.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

En toch twee vingers minder in twee dagen tijd. Het is zomer in Harlingen en dus zijn er toeristen :hy:

Vandaag rond 14:30: een witte ST1 X aan de Noorderhaven in Harlingen. De ST1 X was van een meneer, en er was ook een mevrouw bij met een andere fiets, die ik zo snel niet kon thuis brengen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

FreddyH schreef: 29 jun 2018, 13:15 Hier in traject Eindhoven-Veghel ben ik dit jaar volgens mij ook pas een stuk of 5 SP's tegengekomen, en 1 opgevoerde gewone e-bike... Dus het is maar net waar je fietst en hoe laat dat is.
Ik fiets 3x per week Heusden-Eindhoven, via Oisterwijk, Spoordonk en Oirschot, 06.00-07.30 en 16.30-18.00 en zie daar dagelijks een aantal SP, inclusief Stromers. Stuk of 5 heenweg, 2-3 terugweg.
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Yorka
Pro
Pro
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:07
Locatie: Noorderkempen

Daarstraks in Turnhout (België) een zwarte Stromer gespot.
Ongeveer aan het kanaal Dessel-Schoten. Mevrouw met de Stromer en meneer met een gewone fiets dacht ik. Jullie stonden daar te kijken alsof jullie de weg aan het zoeken waren.
De Stromer had oranje letters op de flank, iets van "TECh..." of zoiets.
Iemand van hier?
Maarten
Pro
Pro
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jun 2018, 13:18

Na 3 maanden Ronse - Kortrijk - Ronse fietsen blijken de "wilde ontmoetingen" (of was het omgekeerd) met andere SP laat staan Stromers best wel tegen te vallen. Gelukkig rijdt mijn vrouw met een Trek xm700, hoeft mijn fiets zich toch niet helemaal eenzaam te voelen :lol:
Maar ooit op een dag zal het gebeuren. Ik voel het!
ST1x 2018
Klever X speed 2021
Golvas

Vanavond rond 19u een dame met een witte ST2 gekruist op de F3 Leuven - Brussel t.h.v. het station van Herent ... heb nog gegroet, maar ging allemaal vrij snel.
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Op terugweg naar huis rond 18.00 uur kwam mij een ST2s tegemoet op de koningsweg tussen Bunnik een Utrecht.
Ik op mijn witte ST2 met bouwlamp.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Lomito

Elsje schreef: 04 jul 2018, 22:53 Ik op mijn witte ST2 met bouwlamp.
Ik ben gewoon trots op je. En Freddy/Benoist1 ook hoor... :cool2:
Plaats reactie