Paniek droom...

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Goed, ik ben aan de beurt geweest met een droom over een Stromer... Was alleen raar. Heel raar.

Context: team uitje van mijn werk waarbij we van de ene locatie naar een andere moesten verplaatsen. Omdat mijn eigen fiets bij de FM was had ik een Stromer geleend. Ik zal geen namen noemen, maar het was een witte ST2 van een van de kalender jongens. Hoe ik daar bij kom, geen idee :bn:

Goed. Op een plek die er nog het meest uitzag als het centraal station in Eindhoven (voetgangers gang onder de perrons) fietste ik dus met een paar collega's. Bij het terug schakelen bleek dat ik al op het grootste blad zat, waardoor de derailleur afbrak, ik gevallen ben (maar had zelf niks) en in de val het frame langs de schuine onderbuis doorgebroken was. In feite was het meer een stapel defecte onderdelen wat op de grond lag dan iets wat nog Stromer te noemen was.

Daarna was ik ineens met een bak Stromer onderdelen bij mijn FM (althans: de mensen van mijn FM in een compleet andere winkel) met een bak onderdelen om te vragen of dat te repareren was en om mijn eigen fiets op te halen...

Waar ik dit nou allemaal vandaan heb gehaald... :?: :ck: :bc

Wazig! In elk geval sorry aan Marco voor het ruïneren van je geliefde Stromer :bh:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dromen zijn zo bizar soms. Maar ik kan 'm wel duiden, en jij denk ik ook ;)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Ik had laatst ook zo'n akelige droom... was aan het klussen voor een accubak op de fiets, druk in de weer met een zaagtafel en was een even een momentje afgeleid waarna ik me opeens weer besefte dat ik met mijn vingers in de buurt kwam van het gillende zaagblad. Ik was blij dat ik op tijd weer alert was maar zag vervolgens bloed... Twee vingertopjes van mijn linkerhand afgezaagd. Er was geen pijn, geen bloedspuitende vingers, geen stompjes te bekennen, alleen de paniek van het ongeval. Maar ik besefte me vervolgens IN de droom dat het alleen een nare droom was, want ik wil helemaal geen lelijke accubak op mijn prachtige ST5. Ik keek nogmaals naar mijn linkerhand (nog steeds in de droom) en die zag er gelukkig weer ongeschonden uit... :hy:
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

FreddyH schreef: 20 dec 2018, 08:24 Goed, ik ben aan de beurt geweest met een droom over een Stromer... Was alleen raar. Heel raar.

Context: team uitje van mijn werk waarbij we van de ene locatie naar een andere moesten verplaatsen. Omdat mijn eigen fiets bij de FM was had ik een Stromer geleend. Ik zal geen namen noemen, maar het was een witte ST2 van een van de kalender jongens. Hoe ik daar bij kom, geen idee :bn:

Goed. Op een plek die er nog het meest uitzag als het centraal station in Eindhoven (voetgangers gang onder de perrons) fietste ik dus met een paar collega's. Bij het terug schakelen bleek dat ik al op het grootste blad zat, waardoor de derailleur afbrak, ik gevallen ben (maar had zelf niks) en in de val het frame langs de schuine onderbuis doorgebroken was. In feite was het meer een stapel defecte onderdelen wat op de grond lag dan iets wat nog Stromer te noemen was.

Daarna was ik ineens met een bak Stromer onderdelen bij mijn FM (althans: de mensen van mijn FM in een compleet andere winkel) met een bak onderdelen om te vragen of dat te repareren was en om mijn eigen fiets op te halen...

Waar ik dit nou allemaal vandaan heb gehaald... :?: :ck: :bc

Wazig! In elk geval sorry aan Marco voor het ruïneren van je geliefde Stromer :bh:
Ik was halver wege het lezen van jou bericht en toen dacht ik AHHHH mijn Stromer, Freddy is mijn Stromer aan het mollen :aq

Hopelijk zijn dromen bedrog. :bc
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Marco Verkerk schreef: 20 dec 2018, 22:27 Hopelijk zijn dromen bedrog. :bc
Volgens Marco B wel :lol:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
marco-hlv
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 426
Lid geworden op: 27 sep 2017, 15:30
Locatie: Hooglanderveen
Merk SP: Stromer ST2 Belt Royal Blue
Km-stand: 50.063

FreddyH schreef: 20 dec 2018, 23:05
Volgens Marco B wel :lol:
[/quote]

beetje mijn naam ijdel misbruiken :aq

Ik zal ongetwijfeld dromen maar op het moment van wakker worden: alles weg. :bn:
Stromer ST1X 10-2017 / 07-2023 45.300km
Stromer ST2 belt 07/2023 / ... 4.700km Royal Blue
Dagelijks Hooglanderveen - Veenendaal (31 km) en terug :)
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Ik had vannacht een vreemde droom.
Ik droomde dat ik Bulls van Freddy leende tijdens het feestje morgen en zijn Bulls uit wraak bewerkte met een motorzaag. :mrgreen:
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Marco Verkerk schreef: 21 dec 2018, 19:44 Ik had vannacht een vreemde droom.
Ik droomde dat ik Bulls van Freddy leende tijdens het feestje morgen en zijn Bulls uit wraak bewerkte met een motorzaag. :mrgreen:
:bj
Ik denk dat ik toch maar met de auto ga :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Je weet dromen zijn bedrog of toch niet? :bj
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Nou zeg, ben blij dat dromen niet bewaarheid worden maar ik kan het ook er soms best druk mee hebben vooral repeteerdromen zijn soms halsstarrig om "uit" te komen......zal u details besparen :o :o
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie