STROMER TREFFEN LAGE LANDEN

Stromer Community Lounge.
jovdt
Pro
Pro

Re: STROMER TREFFEN LAGE LANDEN

Bericht door jovdt » 30 sep 2018, 20:48

Wil wel eens meedenken ben van Geraardsbergen en fiets dagelijks in de streek ...
ST 2 van 2018

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 30 sep 2018, 22:02

jovdt schreef:
30 sep 2018, 20:48
Geraardsbergen...
Als iemand mij toegang tot het Anneessens-orgel in de Sint Barthelomeuskerk kan verschaffen verzorg ik een mini-concert. Tada... :d3:
Waar het :ba vol van is...

Peter 2
Pro
Pro
Contacteer:

Bericht door Peter 2 » 01 okt 2018, 12:19

Prima, dan zijn we al met 2 om de hersenen te laten kraken. Ik stel voor om ergens af te spreken half November, momenteel heb ik het professioneel druk( zaken, reizen ed...)en graag had ik er liefst nog een man of 2 bij die bereid zijn de schouders onder het organiseren te zetten. Ondertussen kunnen de Belgen die zich geroepen voelen zich aanmelden, hoeft niet maar hoe meer ziel hoe meer vreugd! Noorderburen zijn uiteraard ook welkom.
@Jovdt,
Misschien kan je al eens naar de koster lopen in de Barthelomeeus kerk....
ST2 LTD 2018 50+. Schwalbe GT 365, Ortlieb backroller Urban, Go pro Hero5, Mio 405hc.
Dagelijks hellingen tot 11% . Inwoner Vlaamse Ardennen.
Gebruik ST2 Recreatief en Woon/werk +/-50 km.

Stromer9000
Expert
Expert

Bericht door Stromer9000 » 01 okt 2018, 19:38

Ik heb 7 jaar in Zarlardinge gewoond, nu terug in Gent maar dat idee lijkt me super! Ik volg even en als het lukt (want niet altijd combineerbaar met het werk) brainstorm ik mee! :ay
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack

JeroenDG
Pro
Pro
Contacteer:

Bericht door JeroenDG » 02 okt 2018, 08:47

Peter 2 schreef:
01 okt 2018, 12:19
Ondertussen kunnen de Belgen die zich geroepen voelen zich aanmelden, hoeft niet maar hoe meer ziel hoe meer vreugd!
Ik wil hier gerust wel aan mee werken, tegen het voorjaar zou ik toch ook in het bezit van mijn Stromer moeten zijn :D
Wachtend op ST3 Deep Black XL
Woon-werk & Stroomverbuikoverzicht

Stromer9000
Expert
Expert

Bericht door Stromer9000 » 02 okt 2018, 09:42

Gisteren bericht gehad dat mijn ST3 deze week wordt geleverd... spannende tijden 😉
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack

Fastedde
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Bericht door Fastedde » 03 okt 2018, 19:10

Peter 2 schreef:
29 sep 2018, 18:19
Als inwoner van de Vlaamse Ardennen ben ik wel bereid om eventueel met andere gegadigden te brainstormen om een parcours in mekaar te knutselen in het mekka van de voorjaarskoersen. Zijn er geïnteresseerden om in het voorjaar 2019 een evenement te organiseren voor Stromer en andere SP'ers? Stel je voor, Kwaremont, Spichtenberg, Kruisberg, Ronse , Oudenaarde, Geraardsbergen, noem maar op, om het even waar?!

Ik denk aan een rit van rond de ca. 50 km, genieten van de natuur in een afwisselend parcours, tussenstops om nieuwe energie op te slaan..., afsluiten met een gezellig samenzijn tijdens een barbecue of iets dergelijks.....Alle voorstellen zijn welkom. Iedereen welkom !
Peter
Voor n rit in de Ardennen huodt ik me aanbevolen, voorkeur gaat uit naar een rit op vrijdagavond, volgend op een rit op de zaterdag, (ik neem wel een extra blauwtje mee) ik kom uit t hoge Noorden (Friesland :bp: ) dus ik moet denk ik 5 6 uurtjes rijden en dan wil ik t weekend meepakken.

Ik houdt me aanbevolen als deelnemer :ay
+ST2S and n-joying it to the max...

Peter 2
Pro
Pro
Contacteer:

Bericht door Peter 2 » 03 okt 2018, 21:18

Fastedde schreef:
03 okt 2018, 19:10
Peter 2 schreef:
Als inwoner van de Vlaamse Ardennen ben ik wel bereid om eventueel met andere gegadigden te brainstormen om een parcours in mekaar te knutselen in het mekka van de voorjaarskoersen. Zijn er geïnteresseerden om in het voorjaar 2019 een evenement te organiseren voor Stromer en andere SP'ers? Stel je voor, Kwaremont, Spichtenberg, Kruisberg, Ronse , Oudenaarde, Geraardsbergen, noem maar op, om het even waar?!

Ik denk aan een rit van rond de ca. 50 km, genieten van de natuur in een afwisselend parcours, tussenstops om nieuwe energie op te slaan..., afsluiten met een gezellig samenzijn tijdens een barbecue of iets dergelijks.....Alle voorstellen zijn welkom. Iedereen welkom !
Peter
Voor n rit in de Ardennen huodt ik me aanbevolen, voorkeur gaat uit naar een rit op vrijdagavond, volgend op een rit op de zaterdag, (ik neem wel een extra blauwtje mee) ik kom uit t hoge Noorden (Friesland :bp: ) dus ik moet denk ik 5 6 uurtjes rijden en dan wil ik t weekend meepakken.

Prima en genoteerd. Even ter verduidelijking, de streek is " de Vlaamse Ardennen" . Gewoon eens googelen....niet minder mooi maar de hellingen zijn minder belastend.
Wat betreft het blauwtje, ik veronderstel een tentje?😗
ST2 LTD 2018 50+. Schwalbe GT 365, Ortlieb backroller Urban, Go pro Hero5, Mio 405hc.
Dagelijks hellingen tot 11% . Inwoner Vlaamse Ardennen.
Gebruik ST2 Recreatief en Woon/werk +/-50 km.

Stromer9000
Expert
Expert

Bericht door Stromer9000 » 03 okt 2018, 22:23

Peter 2 schreef:
03 okt 2018, 21:18
Fastedde schreef:
03 okt 2018, 19:10
Peter 2 schreef:

Peter

Prima en genoteerd. Even ter verduidelijking, de streek is " de Vlaamse Ardennen" . Gewoon eens googelen....niet minder mooi maar de hellingen zijn minder belastend.
Wat betreft het blauwtje, ik veronderstel een tentje?😗
Een extra batterij van 983 Wh veronderstel ik met ‘blauwtje’... 😊

Maarten
Runner-up
Runner-up

Bericht door Maarten » 04 okt 2018, 15:51

Ah.
Ik dacht een blauwe Chimay. Geeft je ook energie.
Even serieus.
Laat maar weten Peter wanneer je eens wil brainstormen. Als mede Ronsenaar kan ik je wel helpen.
ST1x 2018 uit de Vlaamse Ardennen

Plaats reactie