STROMER TREFFEN LAGE LANDEN

Peter 2
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 177
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:35
Locatie: Ronse 9600

Ik weet niet of het al bestaat of georganiseerd is maar iemand al gedacht aan een Stromer/E-bike treffen der lage landen?
Als vroeger motorijder vond ik dat een fijne tijd en vond ik geregeld oude vrienden terug en maakte gezellige uitjes. Ook de ideale gelegenheid om alles over onze hobby en fiets uit te wisselen met gelijkgestemden.
ST3AE 2019 50+Ked Berlin voor zomer, Giro Bexley satin Grey voor winter.
Dagelijks hellingen tot 11% . Inwoner Vlaamse Ardennen.
Gebruik ST3AE Recreatief
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

We hebben al meerdere bijeenkomsten gehad met meerdere forum leden. Ik denk even aan die heerlijke bbq bij Lomito, die enorm energieke en wat gekke avond waar we de foto's voor de kalender gemaakt hebben, het afscheid van Reinout, de koplampen test,...

Dan zijn er nog de ST5 testen op Zandvoort en Zolder geweest (was ik niet bij). Enz.

Kortom, er wordt best veel georganiseerd, maar het concentreert zich nu nog teveel rond Nijmegen omdat daar de handschoen opgepakt wordt.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Een SP meeting zou mij leuk lijken...
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Peter 2
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 177
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:35
Locatie: Ronse 9600

Als inwoner van de Vlaamse Ardennen ben ik wel bereid om eventueel met andere gegadigden te brainstormen om een parcours in mekaar te knutselen in het mekka van de voorjaarskoersen. Zijn er geïnteresseerden om in het voorjaar 2019 een evenement te organiseren voor Stromer en andere SP'ers? Stel je voor, Kwaremont, Spichtenberg, Kruisberg, Ronse , Oudenaarde, Geraardsbergen, noem maar op, om het even waar?!

Ik denk aan een rit van rond de ca. 50 km, genieten van de natuur in een afwisselend parcours, tussenstops om nieuwe energie op te slaan..., afsluiten met een gezellig samenzijn tijdens een barbecue of iets dergelijks.....Alle voorstellen zijn welkom. Iedereen welkom !
Peter
ST3AE 2019 50+Ked Berlin voor zomer, Giro Bexley satin Grey voor winter.
Dagelijks hellingen tot 11% . Inwoner Vlaamse Ardennen.
Gebruik ST3AE Recreatief
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Eindelijk eens met lage hartslag De Muur op lijkt mij ook wel eens een keer prettig :ck:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik ben zeer benieuwd naar alle ideeen. Het kost even wat moeite om iets leuks te bedenken maar zo'n bijeenkomst is super gezellig met een stel mafkezen bij elkaar.
Ik zou het super vinden als hier en daar initiatieven ontstaan. Dat hoeft zeker niet elke maand, maar een paar keren per jaar zou super zijn. Zowel Lomito als ik hebben die handschoen al een (paar) keer opgepakt en uit zijn reactie merk ik dat hij nu ook even past voor het organiseren...

Dus laat maar komen die mooie ideeen, maar er moet iemand opstaan die de organisatie oppakt en daadwerkelijk plannen maakt. Als de actieve leden dat allemaal een keer doen dan zitten we tot 202x gebakken :bp:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Leuk idee @peter 2 lijkt me erg leuk om een keer in de Vlaamse Ardennen een forumbijeenkomst bij te wonen. :cool2:

Ik heb zelf het plan opgevat (en aangekondigd) een rondje Amersfoort (NL) te organiseren zodra mijn ST5 binnen is (december, vraag is nog even of ik dan wat plan of ff wacht tot het voorjaar ivm temperaturen)..

Zo, dan staat de teller al op twee bijeenkomsten in de Benelux (nog forumleden uit Luxemburg toevallig ;) )
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Myxomatose
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 37
Lid geworden op: 14 jan 2018, 20:33
Locatie: Klein Brabant (B)
Merk SP: Stromer
Km-stand: 15.000

Vlaamse Ardennen met de Stromer zie ik zeker zitten !!!
Als t een beetje past in m'n drukke schema natuurlijk :?
ST2 2018 - Sport 22" - Matt Black - 983 Wh
Lomito

FreddyH schreef: 29 sep 2018, 19:27 Zowel Lomito als ik hebben die handschoen al een (paar) keer opgepakt en uit zijn reactie merk ik dat hij nu ook even past voor het organiseren...
Wees maar gerust, ik heb geen moeite om volgend voorjaar/zomer een herhaling van de BBQ te doen maar dan wel bij mij thuis... met een beetje geluk is de man cave dan klaar om ingewijd te worden en zo'n salmon-special doet me nu al watertanden. Desondanks zou ik het zeer op prijs stellen als er ook op andere plaatsen in het land vergelijkbare initiatieven genomen worden, het aantal leden groeit gestaag door dus er zullen vast enthousiastelingen zijn om een leuke fietsrit uit te stippelen die toevallig uitkomt bij een lokale gelegenheid waar de rit geanalyseerd kan worden. Zo simpel is het!
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Wil wel eens meedenken ben van Geraardsbergen en fiets dagelijks in de streek ...
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Plaats reactie