Bijzondere fietsen van selfmade bikes tot vette cruisers

Stromer Community Lounge.
Lotte
Pro
Pro

Re: Bijzondere fietsen van selfmade bikes tot vette cruisers

Bericht door Lotte » 29 sep 2018, 20:34

de zwarte fiets uit mijn eerste post en de oranje fiets heb ik niet meer,deze zijn reeds verkocht.de andere zijn nog in mijn bezit.
@marky,deze fietsen allemaal lekker(deze worden door mezelf in orde gemaakt en ik ben niet rap tevreden.)
Dit zijn cruisers en moet je natuurlijk niet aan de mont ventoux mee gaan staan om deze te beklimmen.Sommige hebben een nexus naafversnelling systeem met drie versnellingen,eentje zelfs een kick back 2 speed van sturmey archer,en enkele maar één versnelling.
Door de brede banden fietst dit stukken beter dan de meeste mensen denken.Iedereen gaat ervan uit dat een brede band zwaar fietst,niet dus,maar dan moet je regelmatig je banden op de juiste druk plaatsen.zoals ik reeds vermeldde,een uit de hand gelopen hobby,maar leuk.De stromer zal zich niet eenzaam voelen in mijn fietsenhotel.
in blijde verwachting van St3 cool white L

Hans B
Pro
Pro

Bericht door Hans B » 30 sep 2018, 19:20

Dank voor de toelichting!, Die zwarte met oranje spaken en hendel..ziet er bruut uit!
Just think of happy thoughts and you'll fly (Peter Pan )

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 06 okt 2018, 21:50

Vandaag gespot in Groningen. Niet moeders mooiste, maar ik moest toch meteen aan dit topic denken :mrgreen: Past wel uitstekend in deze entourage.

20181006_130905.jpg
20181006_130905.jpg (5.02 MiB) 67 keer bekeken
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Hans B
Pro
Pro

Bericht door Hans B » 06 okt 2018, 23:00

Gaaf, dat is de Sparta silver bullet dat Stromeur nog in nieuwstaat heeft. (zie eerste pagina ) Leuk dat je mee doet :ay :ay :ay
Just think of happy thoughts and you'll fly (Peter Pan )

Plaats reactie