Stromerforum.nl kalender

Stromer Community Lounge.
Lomito
Veteraan
Veteraan

Re: Stromerforum.nl kalender

Bericht door Lomito » 04 aug 2018, 15:27

Het was echt weer een fantastische avond met een heerlijk ritje heen en terug. En nogmaals mijn dank aan FreddyH voor het halen en brengen van de blije DOOS.

Fijn dat Reinout, de aanstichter van de DOOS, er via tech bij kon zijn. Alleen nog iets vinden op het real-time doorsturen van hapjes en drankjes, want Heineken is toch wat afzien... alhoewel ik gisteravond geleerd heb dat Heineken heel erg lekker is in vergelijking met middeleeuwse biertjes.

Ook wil ik hierbij Bartgo (wachtkamer ST5 22") en vriendin bedanken voor hun deelname aan deze avond, een warme autorit van 2 uur (BE) om enkele forumleden te leren kennen en misschien op mijn ST5 te mogen rijden... Vanmorgen hebben Bart en ik een mooie rit gemaakt, hij uiteraard op mijn ST5 en ik op een ST1x-2018 demo van de dealer met als verrassende ontdekking dat mijn conditie ondanks epicureaanse levensstijl toch niet zo slecht is, of zoals Jeroen het zou zeggen: Wat geweldig dat Bart het geduld had om mijn onmatige rijstijl te volgen... :lol: Bart was zodanig onder de indruk dat hij nu beschermende kleding voor op de ST5 overweegt... :oops:

Herveldse dealer de Herveldse dealer bedankt voor het beschikbaar stellen van een nieuwe ST1x demo (Sand) zodat wij gisteravond samen met onze Belgische gasten naar de Hemel konden afreizen.

En dan terug naar de Stromerforum.nl kalender... bij deze, maar ik zal er nog een e-mail aan wijden, wil ik de CEO van StromerAG, de heer Jakob Luksch, hartelijk bedanken voor het prachtige cadeau dat voor ons een blijk van waardering is voor ons forum. Ik kan me niet voorstellen dat deze geweldige productie geen navolging krijgt volgend jaar en hoop dat er nog vele vergelijkbare initiatieven tot ontwikkeling komen. Deze gemeenschap spettert aan alle kanten.
Waar het :ba vol van is...

bartgo
Expert
Expert

Bericht door bartgo » 04 aug 2018, 17:18

Lomito schreef:
04 aug 2018, 15:27
Ook wil ik hierbij Bartgo (wachtkamer ST5 22") en vriendin bedanken voor hun deelname aan deze avond, een warme autorit van 2 uur (BE) om enkele forumleden te leren kennen en misschien op mijn ST5 te mogen rijden... Vanmorgen hebben Bart en ik een mooie rit gemaakt, hij uiteraard op mijn ST5 en ik op een ST1x-2018 demo van de dealer met als verrassende ontdekking dat mijn conditie ondanks epicureaanse levensstijl toch niet zo slecht is, of zoals Jeroen het zou zeggen: Wat geweldig dat Bart het geduld had om mijn onmatige rijstijl te volgen... :lol: Bart was zodanig onder de indruk dat hij nu beschermende kleding voor op de ST5 overweegt... :oops:

Herveldse dealer de Herveldse dealer bedankt voor het beschikbaar stellen van een nieuwe ST1x demo (Sand) zodat wij gisteravond samen met onze Belgische gasten naar de Hemel konden afreizen.
Lomito en forumleden, het was een waar genoegen om een avond (en een ochtend wat betreft Lomito) in jullie gezelschap te zijn, dank je wel! Weer veel geleerd, onder andere dat Lomito geen vliegensoort is, dat spiegelreflexcamera's in de zijtassen vervoeren misschien toch niet zo'n goed idee is, en dat de ST5, of althans de hoer van Herveld, retesnel is. Helaas is dat ding dus niet snel genoeg om Lomito bij te houden, en ik vermoed dus toch dat er nog een sensor kapot is. Ofwel is het mijn eigen gevarensensor die nog te gespannen stond na het zien van Lomito's elleboog. Of à la Jeroen: goed dat je de weg wou wijzen, Chris.

Zwaar onder de indruk van de gastvrijheid van Lomito én van de beruchte dealer. Daar kunnen Belgische dealers nog iets van leren vrees ik.

We kunnen dit soort activiteiten zeker ook eens op Belgisch(-Limburgs) grondgebied organiseren lijkt me! De fietsroutes zijn hier ook heel bijzonder!

Lamkram
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

Bericht door Lamkram » 04 aug 2018, 18:15

Ik ga mee naar België hoor. Heerlijke routes, mooie omgeving en heerlijk Belgisch bier. Ik zag helaas geen datum. Kan iemand mij die nog even noemen😂😂😂😂

Groet Mark

Maar even serieus, nog wel deze zomer hoor.
ST1X, 814 Wh, Charcoal, 20'', Redshift ShockStop, BF, Magicshine MJ-900 (1200Lm), Spurcycle (black), 25Km enkele reis. In de zomer CCPC en in de winter CTCW-II, Regio Almere-Amsterdam-Almere :d3:

Stromend
Veteraan | Forum Supporter

Bericht door Stromend » 04 aug 2018, 19:41

Deze uitnodiging is niet aan dovemansoren besteed. Wanneer?
Karmeliet
Brugse Zot
ed.

FreddyH
Contacteer:

Bericht door FreddyH » 04 aug 2018, 19:59

Blèh, moeten we dan Belgisch bier drinken? Geef mij maar Heinek... (FreddyH duikt bang weg)
Oh nee, toch niet :shock:

Ik zeg: eerst een goeie fietstocht, daarna eten met een toetje met Callebaut en daarna lekker aan Belgisch bier. Count me in!
Bulls Green Mover E45 (GoSwiss, 1260 Wh accu) sinds 10-2014
Extra's: Back-Roller Classic - Smarthalo - NCX-SP12 - Spurcycle - Marathon GT365 - "Bouwlamp"

bartgo
Expert
Expert

Bericht door bartgo » 04 aug 2018, 21:01

Het kan! Maar is het niet aannemelijk dat ik eerst mijn ST5 moet hebben (ten laatste eind september beloofd)? Er is namelijk geen gulle dealer bij ons in de buurt die zoals bij Chris een fiets uitleent voor fun.

Dan zou inderdaad een rondrit wel kunnen!

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 05 aug 2018, 16:57

Roos schreef:
03 aug 2018, 23:15
Is ie eigenlijk te bestellen? (Kan ik niet vinden)
Bij deze :) :

https://www.stromerforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=1541

Plaats reactie